На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
650 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-009968-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 20:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 12:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 650 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 250.00 UAH з ПДВ |
---|
Кардіодефібрилятор-монітор1 штука Адреса поставки: 79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Код НК 024:2023: 17882, Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції |
Дефібрилятор-монітор1 штука Адреса поставки: 79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Код НК 024:2023: 17882, Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції |
Електрокардіограф трьохканальний2 штука Адреса поставки: 79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Код НК 024:2023: 16231, Професійний багатоканальний електрокардіограф |
Монітоp пацієнта4 штука Адреса поставки: 79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Код НК 024:2023: 33586, Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2157013122 |
---|---|
Поштова адреса | 89434, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, село Великі Геївці, вул.Гагаріна, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Новик Марія |
Телефон | 380974314169 |
Ел. пошта | novikmm59@ukr.net |
Без залучення субпідрядника
Час публікації: 2024-09-19 17:00:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 17:00:39
Опис
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п. 1.1 технічної спеціфікації Додатку 2 до тендерної документації товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної Документації. Учасником подано заповнену таблицю про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам, однак в п. 1.8.Медико-технічні вимоги на кардіодефібрилятор-монітор (код НК 024:2023: 17882 — Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції) по деяких позиціях з посиланням на номери сторінок керівництва з експлуатації не співпадають з наявністю інформації щодо відповідності медико технічним вимогам, а саме: - при живленні від змінного струму-не більше 10 с.- учасником вказано посилання на с. 7 п. 3.11 керівництва з експлуатації, однак дана інформація знаходиться на с. 6 п. 3.10; - при живленні від повністю зарядженого акумулятора- не більше 15с.- учасником вказано посилання на с.4 п. 2.6 керівництва з експлуатації, однак дана інформація знаходиться на с. 7 п. 3.11; - передбачений контроль працеспроможності дефібрилятора та якості контакту між електродами для дефібриляції та пацієнтом - учасником вказано посилання на с. 11 п.3.14 керівництва з експлуатації, однак дана інформація знаходиться на с. 4 п. 2.6; - число розрядів установленої дози, не менше 40А (200 Дж), при живленні від повністю зарядженого акумулятораповинно становити не менше 20 - учасником вказано посилання на с. 28 п. 8.6.15.2, с. 4 п. 2.7. керівництва з експлуатації, однак дана інформація знаходиться на с. 11 п. 3.14; - повинен забезпечуватись заряд акумулятора при живленні апарата від мережі змінного струму з індикацією процесу заряду на екрані кардіомонітору. Час заряду повністю розрядженого акумулятора не більше 3 годин. Повинна забезпечуватись індикація рівня заряду акумулятора - учасником вказано посилання на с. 12 п. 3.26 керівництва з експлуатації, однак дана інформація знаходиться на с. 4 п. 2.7; - Повинна забезпечуватись можливість кардіосинхронізації дефібрилюючого імпульсу зубцем «R» ЕКС лише при знятті ЕКС за допомогою кабелю відведень ЕКГ. При цьому затримка між максимумом зубцю «R» ЕКС та початком імпульсу дефібрилятора не повинна бути більшою за 50 мс - учасником вказано посилання на с.6 п. 3.10 керівництва з експлуатації, однак дана інформація знаходиться на с. 12 п. 3.26 . Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі — Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести у відповідність посилання на сторінки таблиці відповідності запропонованого Товару медико-технічним вимогам. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01996711 |
Поштова адреса | 79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Ім'я |
Білик Степан Іванович |
Телефон | 380987589298 |
Ел. пошта | bilykstepan21@gmail.com |