На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-000998-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 вересня, 10:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 500 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Ротаційний мікротом1 штука Адреса поставки: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сорочинська 28 А Строк: до 31.12.2024 09:40 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33950000-4, Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини Код НК 024:2023: 15158, Ротаційний мікротом |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2178211589 |
---|---|
Поштова адреса | 22232, Україна, Вінницька область, с.Дзюньків, вул Кооперативна буд 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Галина Поліщук |
Телефон | +380734227488 |
Ел. пошта | mega.micro@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-13 11:06:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 11:06:58
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частини другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положення пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Фізична особа-підприємець Поліщук Галина Григорівна» виявлені наступні невідповідності: - Згідно Додатку 2 Тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження (або п. 2 Додатку 7 Тендерної документації) учасник крім інформаційної довідки про виконаний (в повному обсязі) аналогічний договір* (один) за предметом закупівлі (код ДК, код НК, назва товару тощо) укладений не раніше 2020 року. (в довільній формі), копії наведеного в довідці аналогічного договору (додатки до договору (якщо такі є), додаткові угоди (якщо такі є), які є невід’ємною частиною цього договору) надає документи, що підтверджують його виконання (накладна або акт звірки взаєморозрахунків, або лист-підтвердження від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за відповідним предметом закупівлі). Такі документи мають бути подані обов’язково на всю суму договору. Тільки таким чином факт повного виконання договору буде підтверджено - Згідно п.3 Додатку 3 до Тендерної документації (або п.3 Додатку 7 Тендерної документації) відсутня довідка в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої у підпункті 2 пункту 45 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах , зазначених у пункті 2 пункту 45 може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівля не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Для усунення зазначених невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Надати інформаційну довідку про виконаний (в повному обсязі) аналогічний договір* (один) за предметом закупівлі (код ДК, код НК, назва товару тощо) укладений не раніше 2020 року. (в довільній формі). Обов’язково до зазначеної довідки надаються: - копія наведеного в довідці аналогічного договору (додатки до договору (якщо такі є), додаткові угоди (якщо такі є), які є невід’ємною частиною цього договору); - документи, що підтверджують його виконання (накладна або акт звірки взаєморозрахунків, або лист-підтвердження від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за відповідним предметом закупівлі). Такі документи мають бути подані обов’язково на всю суму договору. Тільки таким чином факт повного виконання договору буде підтверджено. 2. Надати довідку в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої у підпункті 2 пункту 45 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у пункті 2 пункту 45 може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівля не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі згідно Додатка 3 Тендерної документації.
Покупець здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45039174 |
Поштова адреса | 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Сорочинська, 28А |
Ім'я |
Зайцева Інна Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380678712190 |
Ел. пошта | zakupivli.patburo@gmail.com |