На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
124 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-005069-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 13:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 21:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 124 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 622.50 UAH з ПДВ |
---|
Бокс для фільтрації та очищення повітря ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні НК 024:2023: 20653 Бокс біологічної безпеки класу II1 штука Адреса поставки: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Код НК 024:2023: 20653, Бокс біологічної безпеки класу II |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2865522392 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Василь Василенко |
Телефон | +380508715191 |
Ел. пошта | bistro_restoran@i.ua |
Час публікації: 2024-09-16 15:53:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 15:53:59
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Замовником-ЦЗО виявлено невідповідність документів до вимог тендерної документації, а саме: 1) відповідно до п.п. 7 п. 4 Розділу 5. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист, який свідчить, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації. Даний лист в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній. Просимо надати лист згідно до вищезазначених вимог тендерної документації; 2) п.п. 14 п. 4 Розділу 5. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати лист-гарантію, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності) щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм Закону України «Про санкції». Лист-гарантія в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній. Просимо надати лист-гарантію згідно до вищезазначених вимог тендерної документації; 3) п.п. 18 п. 4 Розділу 5. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник повинен додатково гарантувати відповідним листом у складі тендерної пропозиції, що Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору. Гарантійний лист відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Просимо надати гарантійний лист згідно до вищезазначених вимог тендерної документації; 4) відповідно до п.п. 10.1. п. 10. Частини ІІІ Технічно-якісні вимоги Інформація відповідність предмета закупівлі ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен у складі своєї пропозиції надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, що підтверджує повноваження), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, необхідній якості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, інформацію, щодо року виготовлення обладнання що пропонується та про наявність сервісної підтримки в Україні. В складі тендерної пропозиції відсутній вищезгаданий лист виробника або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, що підтверджує повноваження). Просимо Учасника усунути вказану невідповідність. 5) Відповідно п. 3 Розділу 1 Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми із зазначенням предмету договору, номеру та дати укладення договору, строку виконання договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, Учасник має надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу (ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав копію документу (ів), що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Просимо надати відповідні документи згідно до вищезазначених вимог тендерної документації; 6) відповідно до п.п. 4 (г) п. 1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та п. 8 Додатку 7 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати заповнену форму тендерної пропозиції Додатку 4 до цієї тендерної документації (Цінова пропозиція). Учасник в складі тендерної пропозиції надав цінову пропозицію згідно встановленої форми тендерної документації, але допустив технічну описку в сумі тендерної пропозиції. Просимо Учасника усунути зазначену невідповідність; 7) відповідно до п. 3 Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю у складі цієї тендерної документації в Додатку 3 замовником-ЦЗО поданий проєкт договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов (проєкт договору є складовою та невід’ємною частиною цієї тендерної документації). Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку (довільної форми) про погодження з умовами проєкту договору згідно з Додатком 3 до цієї документації, умовами оплати, зобов’язаннями та відповідальністю. Учасник надав довідку вищезгаданого змісту, але допустив технічну описку щодо суми пропозиції в проєкті договору (додаток 1 до Договору Специфікація). Просимо Учасника усунути зазначену невідповідність. Просимо Учасника усунути зазначену невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" |
Повна назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" |
Код ЄДРПОУ | 05492261 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125740 |
Поштова адреса | 07801, Україна, Київська область, БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Ім'я |
Крицька Марина Анатоліївна |
Телефон | 380975900799 |
Ел. пошта | u.o.zakupivli@gmail.com |