На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 953 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-005876-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 20:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 953 600.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 536.00 UAH без ПДВ |
---|
Програмне забезпечення Система управління навчанням (LMS-система)1 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25 Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72268000-1, Послуги з постачання програмного забезпечення |
Послуги впровадження, налаштування та інтеграції програмного забезпечення Система управління навчанням (LMS-система)1 послуга Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72263000-6, Послуги зі впровадження програмного забезпечення |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32454782 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, м. Київ, місто Київ, проспект Гонгадзе Георгія, будинок 22, квартира 103 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вадим Шаповал |
Телефон | +380984124552 |
Ел. пошта | vadim.shapoval@tmx.com.ua |
Час публікації: 2024-09-18 16:05:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 16:05:18
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1.2. п. 1 розд. I Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне або часткове виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, наданого згідно пп. 1.1. цього Додатку, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ) як копію документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Учасник на виконання вимоги пп. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації надав Лист-відгук до Договору №117226 від 11.08.2023 року, який не містить ані власноручних підписів уповноваженої особи організації (контрагента учасника) (у сканованому вигляді в форматі PDF), ані електронних підписів уповноваженої особи організації (контрагента учасника). 2. Відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації Учасник повинен надати тендерну пропозицію, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В графі «Ціна пропозиції» зазначається вартість предмету закупівлі (ціна пропозиції без урахування ПДВ) та Розрахунок вартості послуг/предмета закупівель, за формою наведеною в Додатку 1 тендерної документації, із зазначенням ціни за одиницю товару в гривнях без ПДВ, та загальної вартості тендерної пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна пропозиції» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. Форма тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації містить, зокрема, колонку: «Ціна пропозиції: Учасник вказує вартість предмета закупівлі в гривнях цифрами та прописом без урахування ПДВ. Учасник додатково вказує вартість предмета закупівлі в гривнях цифрами та прописом з урахуванням ПДВ (у разі, якщо Учасник є платником ПДВ)». Учасником надано тендерну пропозицію Вих. № 02-0924 від 05.09.2024 р., яка містить, зокрема, колонку, де зазначено: «Ціна пропозиції: 2 344 314,00 (Два мільйона триста сорок чотири тисячі триста чотирнадцять гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ», проте відсутня інформація про вартість предмета закупівлі в гривнях цифрами та прописом без урахування ПДВ. 3. Відповідно до пп. 2.1. п. 2 розд. І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документ(и) на підтвердження повноваження посадової особи учасника закупівлі або представника учасника закупівлі на підписання документів, що входять до складу пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо). Учасником надано Протокол №18 загальних зборів учасників від 09 вересня 2024р., що не підтверджує повноваження посадової особи учасника закупівлі або представника учасника закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: Підпункт 1.2 пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне або часткове виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, наданого згідно пп. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ), як копію документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». 2. Учасник повинен надати тендерну пропозицію, за формою, наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації. В графі «Ціна пропозиції» зазначити ціну пропозиції без урахування ПДВ. 3. Учасник повинен надати Копію документа(-ів) (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо), яка містить власноручний(і) підпис(и) уповноваженої (их) осіб учасника (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
За поставлену Програмну продукцію (надалі – ПП) Покупець здійснює оплату протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі ПП, яким підтверджується поставка Постачальником всієї ПП та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту приймання-передачі ПП) рахунком, а також за умови, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. За надані Постачальником Послуги з впровадження ПП Покупець здійснює оплату протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту (-ів) приймання-передачі наданих Послуг, яким підтверджується надання таких Послуг, та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем такого Акту приймання-передачі наданих Послуг) рахунком, а також за умови, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Денисов Антон Євгенович |
Телефон | 380442491059 |
Ел. пошта | Denysov.AY@ua.energy |