На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-007368-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 13:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 576 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 вересня, 16:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 15 000.00 UAH |
Послуги з інвентаризації земель: розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації частини земель території Лозуватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, з метою формування земельних ділянок під водопровідними колодязями на водогоні «Кривий Ріг - Валове»; розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці - села Мар’янівка Лозуватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області1 послуга Адреса поставки: 53020, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, село Лозуватка, вулиця Миру, будинок 69 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71340000-3, Комплексні інженерні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 26372035 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мудрак Вікторія |
Телефон | 380677092988 |
Ел. пошта | mudrak@dpdzk.org |
Час публікації: 2024-09-19 13:46:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 13:46:34
Опис
ДРФ Центру ДЗК ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, виходячи з технічного завдання, зазначеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку про наявність в Учасника власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з зазначенням назви та типу машин, механізмів або вида обладнання, марки обладнання, наявної кількості. Довідка повинна містити інформацію про наявність власного або орендованого* в Учасника наступного обладнання та матеріально-технічної бази, а також копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування: - не менше 2 двочастотних GPS приймачів, з обов’язковим наданням у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про метрологічні характеристики; - не менше 1 тахеометра, з обов’язковим наданням у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про метрологічні характеристики; - повітряні дрони або/та інший літальний пристрій для здійснення візуального обстеження території – не менше 1 одиниці; - плотери та сканери (у тому числі не менше 1 високоточного плотера формату А0; - комп’ютерів (не менше 5 одиниць); - спеціалізованого землевпорядного ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для надання послуг (копія ліцензії не менше ніж на 5 робочих місць); - транспортного(их) засобу(ів) (наявність підтверджується відповідним свідоцтвом про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права). Для обладнання, що потребує обов'язкової повірки, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки. Проте, у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК не надано інформацію та/або документів про метрологічні характеристики вищезазначеного обладнання та для обладнання, що потребує обов'язкової повірки, не надано копії документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки, чим порушено підпункт 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження перебування спеціалістів у трудових відносинах з учасником та кваліфікації спеціалістів до довідки потрібно надати: - сканкопії з оригіналів трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу підприємства Учасника) та документів про освіту. Проте, у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК не надано сканкопії з оригіналів трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу підприємства Учасника) для підтвердження перебування усіх спеціалістів у трудових відносинах з учасником, вказаних у довідці, та документів про освіту, що підтверджують кваліфікацію інженера-землевпорядника Семцової Н.І. та Каталенець М.Ю., чим порушено підпункт 2.1. пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації. 3. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів шляхом надання наступних документів: довідку про виконання аналогічних договорів з обов’язковим зазначенням найменування замовника, його адреси, предмету договору, контактного телефону відповідальної особи, разом з копіями договорів з додатками і актами виконаних робіт (наданих послуг). На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК надано аналогічний договір № 47 від 23.02.2021 року, який не містить усіх додатків, чим порушено підпункт 3.1. пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації. 4. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження досвіду надання послуг, які є предметом аналогічного договору, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати позитивний лист-відгук від Замовника за аналогічним договором про якість надання послуг/виконання робіт. На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК надано Відгук № 892 від 10.05.2023 року, виданий Виконавчим комітетом Девладівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області та лист № 252 від 06.03.2024 року, виданий Затишнянською сільською радою Кам’янського району Дніпропетровської області, які не відповідають пункту 1 Розділу 3 тендерної документації. 5. Відповідно до пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та документ, яким її затверджено. Також, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації у разі надання у складі тендерної пропозиції документів податкової або статистичної або фінансової звітності учасника, учасник повинен додатково надати документи, які підтверджують її прийняття усіма державними органами, яким відповідно до чинного законодавства України учасник зобов’язаний її подати. Проте, у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК не надано документи, які підтверджують прийняття фінансової звітності усіма державними органами, яким відповідно до чинного законодавства України учасник зобов’язаний її подати та документ, яким затверджено фінансову звітність, чим порушено пункт 4 Додатку № 2 до тендерної документації та пункт 1 Розділу 3 тендерної документації. 6. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих уповноваженим органом. На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, які не відповідають пункту 1 Розділу 3 тендерної документації. 7. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації у випадку, якщо банківська гарантія містить посилання на договір про отримання гарантії учасник повинен надати такий договір у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК надано ЕЛЕКТРОННУ БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № 41859 від 09.09.2024 року, яка містить посилання на договір про надання гарантії № 41859/ЮГ-24 від «09» вересня 2024 року, проте підписаного даного договору у складі тендерної пропозиції не надано, чим порушено пункт 2 Розділу 3 тендерної документації. 8. Відповідно до пункту 3 Розділу 3 тендерної документації банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у формі тендерної пропозиції Учасника. У складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК надано цінову пропозиції № 3-2/100-1 від 09.09.2024 року, де зазначено банківські реквізити АТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Київ, МФО 322313, UA133223130000026003000030342, проте, надана у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК банківська гарантія, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», чим порушено пункт 3 Розділу 3 тендерної документації. 9. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу 3 цієї документації. На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК надано ЕЛЕКТРОННУ БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № 41859 від 09.09.2024 року зі строком дії до «19» грудня 2024 року включно, що не відповідає пункту 1 Розділу 1 тендерної документації. 10. Також, всупереч нижчезазначених вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ДРФ Центру ДЗК не надано: - настанову та наказ, надання яких передбачено пунктом 5 Розділу 1 тендерної документації; - копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, надання якого передбачено підпунктом 2 пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації; - письмового погодження з необхідною інформацією, яку передбачено пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації; - гарантійний лист, надання якого передбачено пунктом 4 Розділу 3 тендерної документації; - оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, надання якої передбачено пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації; - письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких зазначаються в тендерній пропозиції учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом, надання якої передбачено пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації; - інформацію у довільній формі, надання якої передбачено пунктом 2 Розділу 5 тендерної документації; - підписаний та заповнений Проєкт договору з усіма додатками до нього, надання якого передбачено пунктом 4 Розділу 6 тендерної документації; - довідку у довільній формі з необхідною інформацією, яку передбачено пунктом 5 Розділу 6 тендерної документації; - гарантійний лист з необхідною інформацією, яку передбачено Додатком № 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; підпункт 2.1. пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації; підпункт 3.1. пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації; пункт 4 Додатку № 2; пункт 1 Розділу 1 тендерної документації; пункт 5 Розділу 1 тендерної документації; підпункт 2 пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації; пункт 1 Розділу 3 тендерної документації; пункт 2 Розділу 3 тендерної документації; пункт 3 Розділу 3 тендерної документації; пункт 4 Розділу 3 тендерної документації; пункт 5 Розділу 3 тендерної документації; пункт 1 Розділу 5 тендерної документації; пункт 2 Розділу 5 тендерної документації; пункт 4 Розділу 6 тендерної документації; пункт 5 Розділу 6 тендерної документації; додаток № 1 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33874519 |
---|---|
Поштова адреса | 50036, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Упіта,49/3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Панченко Галина Миколаївна |
Телефон | +380380676326 |
Ел. пошта | krikongeo@ukr.net |
відсутні
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Лозуватська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04339860 |
Поштова адреса | 53020, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, село Лозуватка, вулиця Миру, будинок 69 |
Ім'я |
Мамай Оксана |
Телефон | 380633035300 |
Ел. пошта | lozselsovet@ukr.net |