На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
240 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат якості, реєстраційні посвідчення, декларація про відповідність тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України. Постачання товару буде здійснюватись згідно заявок транспортом Постачальника та за його рахунок за адресою м. Сміла, Черкаська область, вул. Тараса Шевченка, 1, КНП «ЦПМСД» СМР.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-008269-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 15:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 240 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 вересня, 14:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Гематологічний аналізатор1 штука Адреса поставки: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38432000-2, Аналізатори Код НК 024:2023: 35476, Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2737617259 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський р-н, місто Павлоград, вулиця Конжукова Доментія, будинок 174, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Половний |
Телефон | +380953386679 |
Ел. пошта | polovnyi@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2869720010 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ткаченко Руслан Миколайович |
Телефон | +380970060777 |
Ел. пошта | rus.saturn@gmail.com |
Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Фінансування здійснюється за кошти, що вказано у Специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41055229 |
Поштова адреса | 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Ім'я |
Штанько Наталія Сергіївна |
Телефон | 0473351608,380674576390 |
Ел. пошта | shtanconatasha@ukr.net |