На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 531.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Дана закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-009810-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 17:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 11:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 531.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 12:04 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 105.31 UAH з ПДВ |
---|
Рушникосушка1 штука Адреса поставки: 79017, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
На відповідність вимоги п.3.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Ті учасники, що працюють менше одного року повинні надати – копію балансу та звіту про фінансові результати за весь період роботи для юридичних осіб або фінансову звітність для фізичних осіб (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасник ФОП Андріанова Крістіна Віталіївна надав вказану фінансову звітність, проте не надав квитанцію №2 до неї. Отже, Учасник не виконав вимоги п.3.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, та його тендерна пропозиція повинна бути відхилена на підставі абз.2 п.2 ч.44 Особливостей та абз.2 п.2 ч.3 р.5 тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
На відповідність вимоги п.3.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Ті учасники, що працюють менше одного року повинні надати – копію балансу та звіту про фінансові результати за весь період роботи для юридичних осіб або фінансову звітність для фізичних осіб (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасник ФОП Андріанова Крістіна Віталіївна надав вказану фінансову звітність, проте не надав квитанцію №2 до неї. Отже, Учасник не виконав вимоги п.3.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, та його тендерна пропозиція повинна бути відхилена на підставі абз.2 п.2 ч.44 Особливостей та абз.2 п.2 ч.3 р.5 тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 3685602042 |
---|---|
Поштова адреса | 65062, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Посмитного, буд. 33, кв. 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Крiстiна |
Телефон | +380663012116 |
Ел. пошта | evaeva.88@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-13 14:05:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 14:05:54
Опис
На відповідність вимоги п.3.1.3 р.1 Додатку 1 Ті учасники, що працюють менше одного року повинні надати – копію балансу та звіту про фінансові результати за весь період роботи для юридичних осіб або фінансову звітність для фізичних осіб (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасник ФОП Андріанова Крістіна Віталіївна не надав зазначених документів. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему вказаних документів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2845708221 |
---|---|
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, 287 квартал, будинок 16, квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Аліна Шапошник |
Телефон | +380973218929 |
Ел. пошта | shalina19777@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 13:41:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 13:41:53
Опис
На відповідність вимоги ч.1 р.3 тендерної документації У випадках, коли Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копії документів – усі копії документів повинні бути завірені власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки), а також відміткою «згідно з оригіналом» чи «копія вірна»; або повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством) для документів (матеріалів та інформації) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник ФОП «Шапошник Аліна Олександрівна» надав не належно завірену копію податкової декларації за 2023 рік та Квитанцію №2 до неї. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправлених документів.
Замовник зобов'язується здійснити оплату за Товар впродовж 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної. Оплата здійснюється шляхом перерахування відповідної суми на банківський рахунок Продавця, зазначений у цьому Договорі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03348471 |
Поштова адреса | 79017, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Ім'я |
Пелехан Уляна Романівна |
Телефон | 380322751703 |
Ел. пошта | uliana_pelekhan@ukr.net |