На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
977 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. _Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). _Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. _Інша інформація зазначена у тендерній документації
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-010753-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 вересня, 10:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 977 900.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 889.50 UAH без ПДВ |
---|
Ремонт установок плазмового гартування колісних пар локомотивів * (код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50532000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання). _ Строк надання послуг - з дати отримання заявки від Замовника до 31.12.2024.2 одиниця Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ; 89600, м. Мукачево, Закарпатська обл. – територія підрозділів Замовника Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2128507705 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Саакова Ірина Валентинівна |
Телефон | +380503300470 |
Ел. пошта | valent.a.1909@gmail.com |
Замовник здійснює Виконавцю попередню оплату у розмірі 50 % від суми цього Договору протягом 15 календарних днів з дати підписання Договору. Якщо дата попередньої оплати припадає на вихідний день, така оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Замовник здійснює остаточний розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів на надані послуги: 1) Акта приймання-передачі наданих послуг та калькуляцій за фактично надані послуги з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці. 2) Податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України ( для платників ПДВ). _Для платників ПДВ: Замовник здійснює остаточну оплату на 45-тий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, Замовник здійснює остаточну оплату на 45-тий календарний день з дати отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо дата остаточної оплати припадає на вихідний день, така оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. _Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює остаточну оплату на 45-тий календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Якщо дата остаточної оплати припадає на вихідний день, така оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Захарченко А. Л. |
Телефон | 0322263997 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |