На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
86 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-011456-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 13:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 86 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Хліб пшеничний білий вищого гатунку1000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Хліб пшеничний житній цільнозерновий1500 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Хліб пшеничний сірий 1 гатунку1500 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2656018256 |
---|---|
Поштова адреса | 89411, Україна, Закарпатська область, Ужгородський р-н, село Кам'яниця, ВУЛИЦЯ УЖАНСЬКА, будинок 12, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Завацький |
Телефон | +380501883782 |
Ел. пошта | zavamodrich@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 13:01:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 13:01:29
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 5.1.1. п.5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації та для підтвердження виконання такого договору необхідно надати акти приймання-передачі або накладні на поставку товару за вказаним договором. У складі тендерної пропозиції ФОП "ЗАВАЦЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" наданий договір купівлі-продажу № 5 від 10.01.2024 року по предмету Хлібобулочні вироби, проте не надано акти приймання-передачі або накладні за вказаним договором, чим порушено пункт 3 Додатку № 4 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 Додатку № 4 до тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Акти приймання-передачі або накладні на поставку товару за наданим аналогічним договором, згідно з пунктом 3 Додатку № 4 до тендерної документації.
Розрахунки за товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної та виставленого Постачальником рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | "ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41911214 |
Поштова адреса | 89425, Україна, Закарпатська область, Закарпатська обл., село Баранинці, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 42 |
Ім'я |
Качмар Руслана |
Телефон | 380667929715 |
Ел. пошта | info@baranynci-osvita.gov.ua |