На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
800 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-03-012365-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 22:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 800 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Дослідження характеристик ТПВ, що утворюються у м. Дніпрі (ІІ етап)1 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 73110000-6, Дослідницькі послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 39528860 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коломієць Сергій |
Телефон | 380967068609 |
Ел. пошта | ecointechno@ukr.net |
Субпідрядники залучаються: ФОП Олексієвець Іван Леонтійович, РНОКПП 2084504258, Україна, 03148, місто Київ, вул. Петра Чаадаєва, буд. 2Б, кв.53.
Час публікації: 2024-09-18 16:00:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 16:00:26
Опис
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути наступні невідповідності: 1. На вимогу п. 2.3. Додатку 6 Тендерної документації Замовника надати оригінали документів, що підтверджують кваліфікацію сортувальників, що зазначені у довідці Учасника від 14.09.2024 № 155, а саме надати дипломи, сертифікати тощо у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копії документів, завірених підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF. 2. На вимогу п. 1.1. та п. 1.2. Додатку 6 Тендерної документації Замовника надати документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, зазначеними у довідці Учасника від 14.09.2024 № 154, а саме на спецодяг для сортувальників- ватні тілогрійки. Також надати документи (інформацію) стосовно похибки зважування вагів платформенних ВПД Л-1010 (500кг), документи (інформацію) на халати захисні (з якого матеріалу виготовлено) та на рукавиці захисні (їх тип, з якого матеріалу виготовлено). 3. Привести у відповідність Довідку від 14.09.2024 № 154, а саме в частині перебування у власності або користуванні учасника переліченим обладнанням (матеріально-технічною базою) та в частині одиниці виміру «рукавиць захисних». 4. На вимогу п. 3.1. та п. 3.2. Додатку 6 Тендерної документації Замовника надати: - Довідку у довільній формі про наявність в учасника ТОВ "ЕКОІНТЕХНО" досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (-ів). Довідка повинна містити інформацію: найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження та контактний телефон, предмет договору, дату підписання договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, що підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання робіт/надання послуг за нижче названим предметом: - дослідження морфологічного складу ТПВ; - дослідження з визначення фракційного (гранулометричного) складу ТПВ; - визначення вологості (гігроскопічної вологості) ТПВ. Довідка повинна бути оформлена відповідно до вимог 3.1. Додатку 6 Тендерної документації Замовника. Також надати копії договору (-ів) відповідно до наданої учасником довідки згідно з додатками, що підтверджують факт виконання таких договорів учасником ТОВ "ЕКОІНТЕХНО" в повному обсязі, а саме: актів виконаних робіт/наданих послуг. Оригінгали документів подавати у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або надати копії документів, завірені підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41156601 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75 |
Ім'я |
Вікторія Макогонова |
Телефон | +380678810486 |
Ел. пошта | ecol75@ukr.net |