На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
366 412.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-001155-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 366 412.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 664.12 UAH з ПДВ |
---|
Технічне обслуговування, калібрування Компаратор СА5071 послуга Адреса поставки: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Послуга надається на території Виконавця, Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Технічне обслуговування, калібрування Магазин навантажень СА50551 послуга Адреса поставки: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Послуги надаються на території Виконавця, Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Технічне обслуговування, калібрування Магазин навантажень СА5018-51 послуга Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Послуги надаються на території Виконавця, Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Технічне обслуговування, повірка Вимірювач втрат напруги СА2101 послуга Адреса поставки: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Послуги надаються на території Виконавця, Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Технічне обслуговування Джерело струму СА36001 послуга Адреса поставки: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Послуги надаються на території Виконавця, Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Технічне обслуговування Пульт керування СА3700*1 послуга Адреса поставки: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Послуги надаються на території Виконавця, Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Технічне обслуговування, калібрування Трансформатор струму еталонний СА5351 послуга Адреса поставки: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Послуги надаються на території Виконавця, Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Технічне обслуговування, калібрування Трансформатор напруги еталонний СА920-101 послуга Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Послуги надаються на території Виконавця, Україна Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631100-1, Послуги з технічного огляду обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33293986 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Осадчий Василь Петрович |
Телефон | 380442210258 |
Ел. пошта | klovsky@oltest.com.ua |
Час публікації: 2024-09-17 17:04:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 17:04:14
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику: ТОВ "ОЛТЕСТ" (ЄДРПОУ - 33293986 ) І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На виконання п 2.1. розділу ІІ. «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку за формою про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо задіяні до надання послуг. Та 2.2.На підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник на кожного працівника зазначеного у довідці повинен додати документ (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: копії наказів про призначення на посаду / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: ТОВ «ОЛТЕСТ» надано довідку за формою, наведеною у Додатку №2 до тендерної документації у якій по працівнику Шимченко Олександр Володимирович у стовпці «посада» назва посади не відповідає назві посади, що вказана у наданому наказі № 19/10/2017 від 19 жовтня 2017 . ТОВ «ОЛТЕСТ» на всіх швсть працівників, вказаних у довідці (Лисак В.В., Орнатський О.А., Лисак О.М., Горбач К.Г., Шимченко О.В., Бірюков С.А.) надано накази про прийняття на роботу, але у наданих наказах про прийняття на роботу відсутні підписи працівників та дата ознайомлення з наказами. При тому, що згідно законодавства у сфері трудових відносин працівник до початку роботи повинен ознайомитися з наказом про прийняття на роботу під підпис з обов’язковим проставленням дати ознайомлення. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлену довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо задіяні до надання послуг за формою, наведеною у Додатку № 2 тендерної документації у якій по працівнику Шимченко Олександр Володимирович у стовпці «посада» назва посади буде вказана у відповідності до наказу про прийняття на роботу/переведення АБО наказ про прийняття на роботу/переведення на посаду, згідно якого працівника прийнято/переведено на посаду, вказану у довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. 2. На кожного працівника зазначеного у довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід надати документ (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: копію наказу про призначення на посаду (згідно законодавства у сфері трудових відносин працівник до початку роботи повинен ознайомитися з наказом про прийняття на роботу під підпис з обов’язковим проставленням дати ознайомлення, тому у наданих документах має міститися підпис працівника про ознайомлення з наказом та дата ознайомлення з наказом)/ договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
ЗАМОВНИК зобов’язаний здійснити 100% передоплату вартості послуг на підставі рахунку, виставленого ВИКОНАВЦЕМ, протягом 20 календарних днів з дати отримання такого рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |