На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 524 267.00 UAH
Замовник
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), Програми мобілізаційної підготовки, оборонної роботи, підтримки територіальної оборони, військових частин та інших військових формувань, які дислокуються на території Чернівецької міської територіальної громади на 2023-2024 роки, затвердженої рішенням Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 15.12.2022 №988 (зі змінами), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 14.12.2023 року №1558 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-005168-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 17:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 524 267.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 621.34 UAH без ПДВ |
---|
Спеціальний конвойний автомобіль1 штука Адреса поставки: 58005, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Фастівська, б. 30а, Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34114000-9, Транспортні засоби спеціального призначення |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35880173 |
---|---|
Поштова адреса | 65070, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Інглезі, 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бикова Віталіна Валеріївна |
Телефон | +380487843575 |
Ел. пошта | o.chtbsh@gmail.com |
не залучено
Час публікації: 2024-09-17 11:00:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 11:00:41
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником наказу №87-к від 02.11.2020 р. про призначення директора - Бикової В. В., згідно вимог п.4 розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником Технічної специфікації та Довідки в довільній формі з описом товару; відомостей про виробника; з підтвердженням повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристикам замовленого товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик Товару, відповідно до вимог Замовника щодо обладнання даху відсіку для конвоювання аварійним люком розміром 750x550мм., згідно вимог п.2 розділу 1 Додатку №4 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником гарантійного листа, який підтверджує можливість постачання товару замовнику згідно з умовами тендерної документації, згідно вимог п.21 розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник повинен сплатити Постачальнику кошти за поставлений якісний Товар, протягом 30 (тридцяти) робочих днів, згідно видаткової накладної, з дати підписання акту приймання – передачі Товару, оформлених належним чином.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44173515 |
Поштова адреса | 58005, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
Ім'я |
Наталя Майстренко |
Телефон | +380506389777 |
Ел. пошта | mfqcnhtyrj.gu@gmail.com |