На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
75 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Очікувана вартість. Джерелом фінансування є кошти Державного бюджету України. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-006316-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 13:11 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 16:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 75 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 вересня, 13:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 375.00 UAH з ПДВ |
---|
Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF3010, А4 (бандл з двома картриджами)5 штука Адреса поставки: 14002, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вулиця Пирогова будинок 16 Строк: до 31.12.2024 13:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30121100-4, Фотокопіювальні пристрої |
Багатофункціональний пристрій Canon PIXMA G3420 + Wi-Fi1 штука Адреса поставки: 14002, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вулиця Пирогова будинок 16 Строк: до 31.12.2024 13:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30121100-4, Фотокопіювальні пристрої |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3095318233 |
---|---|
Поштова адреса | м. Київ, вул. Тираспольська, буд. 58, кв. 282, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Тираспольська, буд. 58, кв. 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ |
Телефон | +380933566958 |
Ел. пошта | gg917409@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-09-17 11:44:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 11:44:45
Опис
Доброго дня! Шановний Учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції були виявлені невідповідності, а саме: 1. На вимогу пункту 9 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації та статті 16 Закону (кваліфікаційні критерії) учасник підтвердив свою кваліфікацію, надавши інформацію згідно з Додатком 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надавши довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копію договору за предметом закупівлі та копію відгуку на фірмовому бланку від Учасника, відповідно до наведеного договору на поставку товару за предметом закупівлі по ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за 2023 рік у кількості 2 шт), що не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки Відповідно до Додатку 1 Учасники повинні надати документи за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (за 2022 або 2023 рік у кількості не менше 1 шт.). Також у складі Вашої тендерної пропозиції відсутня інформація, яку необхідно надати відповідно до Додатку 6: Пункт 8. Підписаний та завірений печаткою (у разі наявності) Учасником проект договору, до якого включені істотні умови договору (відповідно Додатку 2). Пункт 11. Гарантійний лист, складений у довільній формі (за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності) Учасника) з інформацією про те, що відповідальність за достовірність наданих документів та інформації в своїй тендерній пропозиції безпосередньо несе Учасник. Пункт 13. Гарантійний лист, складений у довільній формі (за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності) Учасника), в якому Учасник гарантує, що запропонований Замовнику товар не походить з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно їз Законом України «Про санкції», а також гарантує відсутність застосування щодо нього обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» та Указом Президента України від 21.06.2018 №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Пункт 14. Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. Будь-ласка, усуньте вищезазначені невідповідності в терміни, визначені законодавством у сфері публічних закупівель
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3422009826 |
---|---|
Поштова адреса | 59012, Україна, Чернівецька область, Чернівецький р-н, село Ясени, вулиця Молодіжна, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марина Храпко |
Телефон | +380990732256 |
Ел. пошта | procompprozorro@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2706919613 |
---|---|
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 15, квартира 86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Галкін Олександр |
Телефон | +380930317525 |
Ел. пошта | tovecodruck@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП "Чернігівська обласна дитяча лікарня" ЧОР |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02006604 |
Поштова адреса | 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Пирогова, будинок 16 |
Ім'я |
Баннікова Олена Василівна (Bannikova Olena ) |
Телефон | +380462678105 |
Ел. пошта | chgodl@gmail.com |