На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 745 750.00 UAH
Замовник
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-006875-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 10:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 745 750.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 87 457.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 262 000.00 UAH |
Розширення функціональних можливостей Комплексу «IT-Enterprise» в частині реалізації модулю Управління інвестиційними проєктами АТ «Укрзалізниця» на платформі «IT-Enterprise»1 штука Адреса поставки: 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка 21 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30116577 |
---|---|
Поштова адреса | 02072, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЄЛИЗАВЕТИ ЧАВДАР, будинок 5, офіс 212 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Макей Ірина |
Телефон | 0445859070внутр.280 |
Ел. пошта | MAKEI@IT.UA |
Час публікації: 2024-09-18 13:18:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 13:18:59
Опис
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ТОВ НВП «Інформаційні технології», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п 2.1 2.1 На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1. Довідка складається за наведеною формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, а саме: № п/п Найменування Кількість Підстава використання (власність, оренда тощо) 2. Документ (-ти), що підтверджує (-ють), що обладнання, матеріально-технічна база та технології належать учаснику на праві власності, або оренди, або на іншому законному праві бути у користуванні учасника (лізинг, позика тощо). згідно Додатку 2 п 2.3 2.3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір щодо постачання товару /про надання послуг/виконання робіт з реалізації модулю Управління проєктами на платформі «IT-Enterprise. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару/про надання послуг/виконання робіт. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації Виконавцем податкової/их накладної/их в Єдиному реєстрі податкових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка 21 |
Ім'я |
Шваб Юрій Петрович |
Телефон | 380444650931 |
Ел. пошта | yu.shvab@lotus.uz.gov.ua |