На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
183 009.03 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-007474-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 13:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 183 009.03 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 915.05 UAH з ПДВ |
---|
Горох колотий8769 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44073151 |
---|---|
Поштова адреса | 08336, Україна, Київська область, село Артемівка, вулиця Сулими Івана Гетьмана, будинок 26А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Плотніков Андрій Леонідович |
Телефон | +380971797299 |
Ел. пошта | vegatable.grower.argo.llc@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 11:07:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 11:07:45
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно пункту 2 Додатку №4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» учасник має надати «На підтвердження повного виконання вказаних аналогічних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не було надано платіжних доручень або інших документів, які підтверджують факт проведення розрахунків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків» Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45134733 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Роман Олександрович |
Телефон | +380957333162 |
Ел. пошта | g.romansz1611@gmail.com |