На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
566 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-008277-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 11:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 566 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 15:37 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 830.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 16 900.00 UAH |
Послуги з проведення спеціальної перевірки ПАТ «Черкасиобленерго» та ТОВ «Черкасиенергозбут», де перше є власником 100% статутного капіталу, а за необхідності - ревізії, з метою вивчення формування показників бухгалтерського та податкового обліку, визначення факторів, які вплинули на фінансовий стан Товариства за період 2022 – 1 півріччя 2024 року, у відповідності до вимог чинного законодавства України1 послуга Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285., ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 166; Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79210000-9, Бухгалтерські та аудиторські послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1.1. Відповідно до пункту 4.2. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: огляд або аудит фінансової звітності, складеної відповідно до П(С)БО України та/або МСФЗ підприємствам енергетичної галузі, що становлять суспільний інтерес, протягом 2021-2024 років за результатами огляду або аудиту фінансової звітності за 2021-2023 р.р. в кількості не менше 5 (п’яти) договорів з Учасником. Довідка має містити наступні відомості:№ з/п Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail. - копії аналогічних договорів, (але не менше п’яти аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).- копії документів, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акт наданих послуг, тощо). - позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Учасником у складі тендерної пропозиції та під час виправлення виявлених замовником невідповідностей надано, документи «3.1 Копії договорів та актів.pdf», «22. Довідка про досвід (енерго) оновл.pdf», « 22.1 дог+акт_216О_чоек_05102023_ориг.pdf», « 22.2 Листи-відгуки.pdf». Згідно змісту документу «22. Довідка про досвід (енерго) оновл.pdf», на позиції 1-4 надані Листи-відгуки згідно документу « 22.2 Листи-відгуки.pdf». не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі. Також, згідно змісту документу «22. Довідка про досвід (енерго) оновл.pdf» на позицію 5, відсутній позитивний відгук. Отже, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, тому підлягає відхиленню згідно абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1.1. Відповідно до пункту 4.2. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: огляд або аудит фінансової звітності, складеної відповідно до П(С)БО України та/або МСФЗ підприємствам енергетичної галузі, що становлять суспільний інтерес, протягом 2021-2024 років за результатами огляду або аудиту фінансової звітності за 2021-2023 р.р. в кількості не менше 5 (п’яти) договорів з Учасником. Довідка має містити наступні відомості:№ з/п Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail. - копії аналогічних договорів, (але не менше п’яти аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).- копії документів, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акт наданих послуг, тощо). - позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Учасником у складі тендерної пропозиції та під час виправлення виявлених замовником невідповідностей надано, документи «3.1 Копії договорів та актів.pdf», «22. Довідка про досвід (енерго) оновл.pdf», « 22.1 дог+акт_216О_чоек_05102023_ориг.pdf», « 22.2 Листи-відгуки.pdf». Згідно змісту документу «22. Довідка про досвід (енерго) оновл.pdf», на позиції 1-4 надані Листи-відгуки згідно документу « 22.2 Листи-відгуки.pdf». не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі. Також, згідно змісту документу «22. Довідка про досвід (енерго) оновл.pdf» на позицію 5, відсутній позитивний відгук. Отже, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, тому підлягає відхиленню згідно абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 23731031 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Валерій Бондар |
Телефон | 380442913010 |
Ел. пошта | OFFICE@HLB.COM.UA |
субпідрядник не залучатиметься
Час публікації: 2024-09-13 15:06:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 15:06:01
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі: Послуги з проведення спеціальної перевірки ПАТ «Черкасиобленерго» та ТОВ «Черкасиенергозбут», де перше є власником 100% статутного капіталу, а за необхідності - ревізії, з метою вивчення формування показників бухгалтерського та податкового обліку, визначення факторів, які вплинули на фінансовий стан Товариства за період 2022 – 1 півріччя 2024 року, у відповідності до вимог чинного законодавства України (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.4. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 1.4. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: - Документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, тощо). Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. - Рішення загальних зборів учасників (додатково) згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітного періоду, тощо). - Лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника - якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”. Учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано відповідних документів. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: - Документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, тощо). Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. - Рішення загальних зборів учасників (додатково) згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітного періоду, тощо). - Лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника - якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”. 2. Відповідно до пункту 2.1. Розділу 2 «Цінова пропозиція.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 3. Відповідно до пункту 4.1. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує:- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: наявність у штаті Учасника не менш як 15 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють за основним місцем роботи, з яких: - не менше 10 працівників повинні бути аудиторами, включеними до Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності до розділу «Аудитори», з яких не менше 2 осіб, які мають чинні сертифікати (дипломи) однієї з професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме Acoцiaцiї присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Прізвище ім’я по батькові працівника, Посада, Досвід роботи, Номера реєстрації аудиторів в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник до такої довідки додає наступні документи: - копії сертифікатів (дипломів), що підтверджують високий рівень знань з МСФЗ - Diploma in International Financial reporting (DipIFR) (щонайменше на 2 двох працівників). - копія довідки (https://www.apob.org.ua/?page_id=4787), виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, про включення аудиторів до реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Перелік аудиторів» (не менше 10 осіб, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості). Учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано копію довідки (https://www.apob.org.ua/?page_id=4787), виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, про включення аудиторів до реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Перелік аудиторів» (не менше 10 осіб, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: копію довідки (https://www.apob.org.ua/?page_id=4787), виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, про включення аудиторів до реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Перелік аудиторів» (не менше 10 осіб, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості). 4. Відповідно до пункту 4.2. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: огляд або аудит фінансової звітності, складеної відповідно до П(С)БО України та/або МСФЗ підприємствам енергетичної галузі, що становлять суспільний інтерес, протягом 2021-2024 років за результатами огляду або аудиту фінансової звітності за 2021-2023 р.р. в кількості не менше 5 (п’яти) договорів з Учасником. Довідка має містити наступні відомості:№ з/п Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail. - копії аналогічних договорів, (але не менше п’яти аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).- копії документів, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акт наданих послуг, тощо). - позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано, документи «3.Довідка про досвід (енерго).pdf» та «3.1 Копії договорів та актів.pdf», проте згідно п.1 Довідки невірно вказаний предмет договору та згідно наданого акту наданих послуг сума договору не відповідає сумі акту наданих послуг, п.2 Довідки невірно вказаний предмет договору, п.3 Довідки невірно вказаний предмет договору п.4 Довідки невірно вказаний предмет договору, п.5 Довідки невірно вказаний предмет договору. Також, у складі тендерної пропозиції не надано позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: огляд або аудит фінансової звітності, складеної відповідно до П(С)БО України та/або МСФЗ підприємствам енергетичної галузі, що становлять суспільний інтерес, протягом 2021-2024 років за результатами огляду або аудиту фінансової звітності за 2021-2023 р.р. в кількості не менше 5 (п’яти) договорів з Учасником. Довідка має містити наступні відомості:№ з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail. - копії документів, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акт наданих послуг, тощо). - позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. 5. Відповідно до пункту 4.3. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.3. Фінансова звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано відповідного документу. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Фінансову звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). 6. Відповідно до пункту 7.3. Розділу 7 «Інші документи» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.3. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1.повна та скорочена назва Учасника; 2.юридична та поштова адреса; 3.контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5.банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано документ «11. Відомості про Учасника.pdf», проте згідно змісту якого відсутня інформація щодо п. 6 класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1.повна та скорочена назва Учасника; 2.юридична та поштова адреса; 3.контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5.банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. 7. Відповідно до пункту 7.4. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.4. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідного документу. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. 8. Відповідно до пункту 7.5. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Довідка в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Відповідно до пункту 4.1. та пункту 4.2. Глави 4 «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VІ. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, передбачено: 4.1. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю викладено в проекті договору, який наведений у Додатку №3 до тендерної документації. 4.2. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: предмет договору; ціна Договору; строк поставки товару; місце поставки товару; строк дії Договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «12. Лист-згода з проектом договору.pdf» проте, згідно змісту не перелічені істотні умови а саме, предмет договору; ціна Договору; строк поставки товару; місце поставки товару; строк дії Договору. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. 9. Відповідно до пункту 7.6. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.6. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «13. Проект договору.pdf» проте, згідно змісту наданого договору не всі поля заповнені, а саме, підписант договору, який діє на підставі ___та п. 10.1. Розділу 10. Забезпечення виконання договору. Також учасником у складі тендерної пропозиції не надано Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 22628041 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Чигирина Юлія, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Полякова Оксана Миколаївна |
Телефон | +380577285753 |
Ел. пошта | ksuheriya1977@ukr.net |
Субпідрядник не залучається
Оплата здійснюється шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця попередньої оплати у розмірі 50 % вартості послуг за Договором протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунку від Виконавця. Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок за Договором буде здійснюватися Сторонами впродовж 3 (трьох) робочих днів після приймання наданих послуг на підставі підписаного сторонами Акту приймання - передачі наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22800735 |
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Ім'я |
Анна ВЛАСЕНКО |
Телефон | +380472395560 |
Ел. пошта | a.vlasenko@cherkasyoblenergo.com |