На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
38 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (вул. Зубенка, 2, м.Стрий, Львівська обл.) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ–протягом 2(двох) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Умови оплати - на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3435205184 |
---|---|
Поштова адреса | 82300, Україна, Львівська область, місто Борислав, провулок Алмазний, 5 кв. 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жагаляк Марія Іванівна |
Телефон | +380635479499 |
Ел. пошта | marunkagurt@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3026511113 |
---|---|
Поштова адреса | 82400, Україна, Львівська область, Стрий, Ленкавського 5/28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ковмір Роман Олександрович |
Телефон | +380977671383 |
Ел. пошта | likovmir2407@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-009963-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 38 400.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 15:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 16 вересня, 16:42 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92213000 кілограм Адреса поставки: 82405, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул. Зубенка, 2 Строк: до 31.12.2024 15:38 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Назва організації | Філія "Стрийський вагоноремонтний завод" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123439 |
Поштова адреса | 82405, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Зубенка, 2 |
Ім'я |
Попович Уляна Степанівна ( ) |
Телефон | +380974722947 |
Ел. пошта | popovych.u.s@swrz.com.ua |