На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
45 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-011515-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 00:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 45 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 226.50 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з діагностики та технічного обслуговування УЗД-апарату PHILIPS ClearVue 350, зав. № SZ815808386 послуга Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50421000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання |
Послуги з діагностики та технічного обслуговування УЗД-апарату PHILIPS Lumify L12-4, зав. № 4535617340153 послуга Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50421000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання |
Послуги з діагностики та технічного обслуговування УЗД-апарату GE Voluson S8, зав. № VS88018176 послуга Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50421000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання |
Послуги з діагностики та технічного обслуговування УЗД-апарату GE Vivid 9, зав. № 280431805002216 послуга Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50421000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3481013891 |
---|---|
Поштова адреса | 03036, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Борщагівська, 144 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сердюк Владислав |
Телефон | +380953653121 |
Ел. пошта | 37122@ukr.net |
не залучається
Час публікації: 2024-09-17 11:10:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 11:10:18
Опис
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Згідно Розділу IV - Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: 1. - заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції надана учасником цінова пропозиція файл під назвою «6. ЦП.pdf» має невідповідності щодо форми Замовника відповідно до Додатку №1 до тендерної документації. На підтвердження того, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». В складі тендерної пропозиції наданий: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань який знаходиться у складі файлу під назвою «8. Виписка_ Витяг.pdf» станом на 20.06.2023 року , що суперечить вимозі тендерної документації, де Витяг має бути станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів 3.- Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, одержаними від корупційних та інших злочинів. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (що знаходиться у складі файлу під назвою «9 Лист про бенефіциара_ і що не є громадянином рф.pdf», але інформація в даній довідці викладена не у відповідності до вищезазначених вимог. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Приведену у відповідність цінову пропозицію 2. Приведену у відповідність довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран… 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot»
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів приймання – передачі наданих послуг на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011031 |
Поштова адреса | 21028, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
Ім'я |
Юлія Петербургська |
Телефон | +380432660177 |
Ел. пошта | 1706lula@gmail.com |