На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Мережеве обладнання за кодом ДК 021:2015 - 32420000-3 Мережеве обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штук. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний), вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 35 календарних днів з дати підписання договору, до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 56 350,00 грн. без ПДВ / 67 620,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.09.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Для неплатників ПДВ: оплата здійснюється за фактично поставлений товар на підставі підписаних сторонами видаткових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних на підставі виставленого постачальником рахунку. Для платників ПДВ: - оплата здійснюється за фактично поставлений товар протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних на підставі виставленого постачальником рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних; - у разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 15. Розмір, вид та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях): 2 %. 17. Критерії оцінки тендерних пропозицій: Ціна (питома вага критерію – 100 %)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-011843-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 19:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 56 350.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 127.00 UAH без ПДВ |
---|
Мережеве обладнання12 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32422000-7, Мережеві компоненти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39616589 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віктор Коверза |
Телефон | +380969342483 |
Ел. пошта | tender@megatech.ua |
Час публікації: 2024-09-20 15:38:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 15:38:32
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 20.09.2024 року. (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-04-011843-a). 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному .09реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Мережеве обладнання за кодом ДК 021:2015 - 32420000-3 Мережеве обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція (далі – ТП) якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегатек Дістрибьюшн" (ТОВ "Мегатек Дістрибьюшн"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження відповідності вимогам ТД, від учасників процедури закупівлі вимагалося надати: «Лист в довільній формі від виробника товару або авторизованого дистриб’ютора виробника в Україні (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про наявність права продажу товару виробника на території України. Лист повинен містити назву товару, що відповідає предмету закупівлі (надається у разі якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару). У разі надання листа від авторизованого дистриб’ютора в Україні, додатково надається сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії листа від виробника, яким підтверджується чинність відносин між виробником та дистриб’ютором або надати посилання на загальнодоступний ресурс виробника з даною інформацією.» 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД. Із наданих документів у складі ТП ТОВ "Мегатек Дістрибьюшн" виявляється, що учасник ТОВ "Мегатек Дістрибьюшн" не є виробником продукції (товару), яка запропонована даним учасником. У зв’язку із тим, що ТОВ "Мегатек Дістрибьюшн" – є офіційним дистриб’ютором запропонованої продукції (товару), учасник повинен був виконати вимоги пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД. Але ці вимоги виконані не у повному обсязі, а саме, не надано сканованої копії оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії листа від виробника запропонованого товару, яким підтверджується чинність відносин між виробником та дистриб’ютором, або посилання на загальнодоступний ресурс виробника з даною інформацією. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 10.1. на вимогу пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - лист від виробника запропонованого товару (скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії, яким підтверджується чинність відносин між виробником та дистриб’ютором або посилання на загальнодоступний ресурс виробника з даною інформацією. Примітка. Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності. Документи на усунення невідповідностей повинні подаватися з урахуванням вимог ТД щодо оформлення та подання документів у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, встановлених у частини 1 розділу ІІІ ТД та частині 7 Додатку 3 до ТД.
Для неплатників ПДВ: оплата здійснюється за фактично поставлений товар на підставі підписаних сторонами видаткових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних на підставі виставленого постачальником рахунку. Для платників ПДВ: - оплата здійснюється за фактично поставлений товар протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних на підставі виставленого постачальником рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних; - у разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Умови поставки товару: відвантаження (доставка) товару здійснюється на умовах DDP, склад Замовника (Інкотермс-2020) - 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний), силами та засобами постачальника, без залучення кур’єрської служби.
Тип оплати:
Період: 35 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Мошун Наталія Володимирівна |
Телефон | 380487381719 |
Ел. пошта | Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |