На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
470 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-012388-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 470 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 13:12 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 700.00 UAH з ПДВ |
---|
Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2024 року по 31 грудня 2024 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності1 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ Строк: до 20.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79212000-3, Аудиторські послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 22628041 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Чигирина Юлія, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Полякова Оксана Миколаївна |
Телефон | +380577285753 |
Ел. пошта | ksuheriya1977@ukr.net |
Субпідрядник не залучається
Час публікації: 2024-09-20 13:28:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 13:28:22
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику: ТОВ Аудиторська фірма "Харків" (ЄДРПОУ - 22628041 І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. На виконання п 2.1. розділу ІІ. «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які можуть бути безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг. У довідці обов’язково вказати загальну кількість штатних працівників Учасника (з зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посад і досвіду роботи) станом на дату подання тендерної пропозиції. ІІ) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. На виконання п 2.3. розділу ІІ. «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Учасник (ТОВ Аудиторська фірма "Харків") надав довідку (№504 від 12.09.2024) у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які можуть бути безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг та накази про прийняття на роботу та переведення працівників на інші посади. У наданій довідці по працівнику за порядковим номером №14 у стовбці “Прізвище, ім’я, по батькові працівника” зазначено Цинман Інна Олександрівна, а у наказах №49 від 30.12.2005, №18 від 01.06.2006 та №36 від 28.10.2021 вказано Цинман Ірина Олександрівна. Тобто, інформація про ім’я працівника Цинман, зазначена у довідці, не співпадає з інформацією про ім’я Цинман у наказах. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оновлену довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які можуть бути безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, передбачену п 2.1. розділу ІІ. «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатка №2 тендерної документації, у якій по працівнику Цинман Ірині Олександрівні у стовбці “Прізвище, ім’я, по батькові працівника” буде вказане ПІБ у відповідності до наказів про прийняття на роботу/переведення АБО наказів про прийняття на роботу/переведення на посаду, згідно яких працівника прийнято/переведено на посаду, вказану у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33236268 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Антоновича. 172 а, офіс 818 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Супрович Наталія |
Телефон | 380445282655 |
Ел. пошта | AUDIT.CAPITAL@GMAIL.COM |
Не планується залучення субпідрядника/співвиконавця
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32635145 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Резніченко Наталія |
Телефон | 380674850187 |
Ел. пошта | REZNICHAUDIT@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31441657 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Малопідвальна, будинок 10, офіс 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Іващенко |
Телефон | +380442790000 |
Ел. пошта | tenders@devisu.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36694398 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ Л. ПЕРВОМАЙСЬКОГО, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Богданова |
Телефон | +380504486128 |
Ел. пошта | o.bogdanova@crowe.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33833362 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, Київська область, Київ, Оболонська набережна, 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Московенко Наталія Вікторівна |
Телефон | 380938866987 |
Ел. пошта | TENDER@CROWE-AC.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38520462 |
---|---|
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект СОБОРНИЙ, будинок 170Б, приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дядюра Інна |
Телефон | 380687010471 |
Ел. пошта | af.kapitalaudit@gmail.com |
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту отримання Замовником рахунку-фактури, відповідно до умов цього Договору за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту приймання-здачі наданих послуг та отримання звітних документів, зазначених в п.6.4. Договору, - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Замовник залишає за собою право здійснювати авансові платежі за цим договором на власний розсуд *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту отримання Замовником рахунку-фактури, виставленого Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-здачі наданих послуг та отримання звітних документів, зазначених в 6.4 Договору. Замовник залишає за собою право здійснювати авансові платежі за цим договором на власний розсуд.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |