На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-04-012482-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:01 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 11:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 350.10 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 вересня, 12:06 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 90.00 UAH з ПДВ |
---|
Металорукав E.Next Light з протяжкою гарячого цинкування 14мм/50м або еквівалент5 пакунок Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 14.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44322100-4, Кабельні канали |
Кабельний канал EXPERT 16*25мм, 2,00м білий або еквівалент30 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 14.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44322100-4, Кабельні канали |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3222000374 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 52200, Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок 18, квартира 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Савченко Дмитро |
Телефон | 380663161580 |
Ел. пошта | TENDER_DS@UKR.NET |
Час публікації: 2024-09-18 17:10:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 17:10:34
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП САВЧЕНКА ДМИТРА ВОЛОДИМИРОВИЧА виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - учасник надав довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), проте зазначені договори укладені раніше 2020 року , що не відповідає вимогам пункту 5 Додатку № 1 до Документації; - учасник надав довідку з порівняльною таблицею технічних характеристик товару який пропонується Учасником (відповідно до Додатку № 7 до Документації), проте не зазначені моделі, марки, назви виробника товару та країни походження, що вимагалося відповідно до. пункту 6 Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав документи, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або технічний опис з офіційного сайту виробника, тощо (Документи мають бути чинними на момент подачі тендерної пропозиції) , що вимагалося відповідно до. пункту 6 Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ. потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). Під аналогічними договорами розуміються повністю виконані договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці товару предмета закупівлі, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства - Довідку з порівняльною таблицею технічних характеристик товару який пропонується Учасником (відповідно до Додатку № 7 до Документації), із обов’язковим зазначенням моделі, марки, назви виробника товару та країни походження. - Документи, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або технічний опис з офіційного сайту виробника, тощо. Документи мають бути чинними на момент подачі тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Векленко Ольга Валеріївна |
Телефон | 0638771741,0445612753 |
Ел. пошта | K2.TENDER@EPICENTRK.COM |
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент патрульної поліції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108646 |
Поштова адреса | 03048, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
Ім'я |
Євген Сорочинський |
Телефон | +380676391456 |
Ел. пошта | e.sorochynsky@patrol.police.gov.ua |