На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
995 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами та доповненнями). Місцезнаходження замовника - вул. Тритузна, 168, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51914 Категорія Замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-000003-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 09:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 995 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 954.00 UAH з ПДВ |
---|
Юридичні послуги, пов’язані з оформленням та засвідченням документів1800 штука Адреса поставки: 51914, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Тритузна, 168, Строк: до 31.12.2024 00:06 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79130000-4, Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43738145 |
---|---|
Поштова адреса | 51938, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, Матросова 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Білий Атрем |
Телефон | +380978543473 |
Ел. пошта | agencytov@gmail.com |
не залучаються
Час публікації: 2024-09-17 17:08:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 17:08:23
Опис
Вимога про усунення невідповідності від 17.09.2024 року Юридичні послуги, пов’язані з оформленням та засвідченням документів (на основі CPV за ДК 021:2015 – 79130000-4 - Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів) А) відповідно до частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх розгляду документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії. Кваліфікований електронний підпис на захищеному носії необхідно накласти на кожен документ окремо або на тендерну пропозицію в цілому.» Учасником підписано тендерну пропозицію УДОСКОНАЛЕНИМ електронним підписом. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно накласти КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис на ЗАХИЩЕНОМУ носії на кожен документ окремо або на тендерну пропозицію в цілому. Б) відповідно до п. 28 Додатку 6 до тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід Учаснику необхідно надати: 1) довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про спеціалістів (магістрів) права (не менше 2-х), які мають досвід роботи в галузі права не менше 4-х років і які перебувають в трудових відносинах з учасником закупівлі. 2) На підтвердження трудових відносин, кваліфікації і досвіду на зазначених у довідці спеціалістів (магістрів) права учасник повинен надати: копію трудової книжки, повідомлення до податкової інспекції про прийняття на роботу, наказ про прийняття на роботу, диплом про освіту Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців» Учасником подано довідку №10/09-24 від 10.09.2024, яка містить інформацію про 2х спеціалістів (магістрів) права Мороз Максима та Левченко Ольгу, які мають досвід роботи в галузі права не менше 4-х років і які перебувають в трудових відносинах з учасником закупівлі. На підтвердження трудових відносин, кваліфікації і досвіду на зазначених у довідці спеціалістів (магістрів) права учасником надано копію трудової книжки Мороз Максима та Левченко Ольгу, повідомлення до податкової інспекції про прийняття на роботу Мороз Максима та Левченко Ольгу, наказ про прийняття на роботу Мороз Максима та Левченко Ольгу, диплом про освіту Мороза Максима та Жиліної Ольги. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно підтвердити належність диплому про освіту Жиліної Ольги саме Левченко Ользі. В) відповідно до п. 29 Додатку 6 до тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації «Учасник повинен мати досвід у стягненні дебіторської заборгованості за останні 2 роки (в період дії воєнного стану введеного в дію Указом Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” № 64/2022 від 24 лютого 2022 року з послідуючим продовженням) у сфері надання житлово-комунальних послуг. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про виконання протягом останніх двох років не менше двох аналогічних договорів за предметом закупівлі, на суму не менше 1 млн. грн. 2) скановані оригінали зазнаних у довідці аналогічних договорів в повному обсязі. 3) сканований оригінал відгуку (відгуків) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. У розумінні даної закупівлі аналогічним вважається договір за відповідним кодом ДК 79130000-4 Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів.» Учасником подано довідку №10/09-23 від 10.09.2024, яка на містить ІНФОРМАЦІЮ про ВИКОНАННЯ протягом останніх двох років не менше двох аналогічних договорів за предметом закупівлі, на суму не менше 1 млн. грн. Також Учасником надано договір укладений за результатами закупівлі UA-2021-12-28-000010-b та звіт про виконання даного договору на суму 1 035 414,00, договір укладений за результатами закупівлі UA-2021-12-10-004973-a та звіт про виконання даного договору на суму 856 440,00 грн. Тобто договір укладений за результатами закупівлі UA-2021-12-10-004973-a та звіт про виконання даного договору на суму 856 440,00 грн. не відповідає вимогам Замовника стосовно виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, на суму не менше 1 млн. грн. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати: - другий аналогічний договір, який підтверджує його виконання протягом останніх двох років, на суму не менше 1 млн. грн. та надати сканований оригінал відгуку (відгуків) від контрагента про належне виконання Учасником наданого договору. Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. - оновлену довідку №10/09-23 від 10.09.2024, яка на містить ІНФОРМАЦІЮ про ВИКОНАННЯ протягом останніх двох років не менше двох аналогічних договорів за предметом закупівлі, на суму не менше 1 млн. грн
Після підписання Сторонами акту наданих послуг з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43158553 |
Поштова адреса | 51914, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вулиця Тритузна, будинок 168 |
Ім'я |
Пещук Юлія Федорівна (Peshchuk Yuliia Fedorivna) |
Телефон | +380569506370 |
Ел. пошта | kp_teploseti@i.ua |