На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
104 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). (далі Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-002074-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 10:23 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 15:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 104 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 520.00 UAH з ПДВ |
---|
Бензин А-95(Євро 5 або аналог ) за паливними талонами та паливними картками (скретч - карти2000 літр Адреса поставки: 74343, Україна, Херсонська область, смт. Козацьке, Першотравнева, буд.73 Строк: до 31.12.2024 10:23 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30442560 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Недериця Володимир Миколайович |
Телефон | 380972077477,380670042528 |
Ел. пошта | GRAD2005@UKR.NET |
не плануємо залучати субпідрядника
Час публікації: 2024-09-18 13:04:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 13:04:18
Опис
1.згідно Додатка 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі" в Загальні вимоги: п.1. Учасник повинен надати копію сертифіката відповідності на товар (який пропонується до постачання) вітчизняного виробництва або копію Сертифіката відповідності чи Свідоцтва про визнання, на товар який виробляється в інших країнах. Сертифікати відповідності чи Свідоцтва про визнання на продукцію серійного виробництва повинні бути видані призначеним органом з сертифікації, надати копії паспортів якості. 2.згідно Додатка 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі" в Загальні вимоги: п.10. З метою оперативного отримання Замовником талонів/скретч-карток на паливо, учасник повинен мати офіс або представництво на обслуговування клієнтів в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі. На виконання цієї вимоги учасник повинен надати гарантійний лист від власника/представника мережі АЗС про місцезнаходження його офісу або представництва в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі 3.згідно Додатка 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі" в Загальні вимоги: п. 11. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. 4.згідно Додатка 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі" в Загальні вимоги: п. 12. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (торгових знаків (марок) для товарів або послуг), які мають місце (містяться) на довірчих документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони). 5.згідно Додатка 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі" в Загальні вимоги: п.6. Учасник повинен підтвердити право користування запропонованими АЗС (про що в складі тендерної пропозиції надаються копії відповідних документів), а саме: - стосовно АЗС, які є власністю Учасника – копії документів, що підтверджують право власності Учасника на АЗС; - стосовно АЗС, які орендуються Учасником – копію діючого Договору(ів) оренди цих АЗС; - стосовно АЗС, які використовуються на договірних умовах - копію діючої угоди на здійснення відпуску нафтопродуктів, завіреної печаткою та підписом власника/орендаря/партнера. 6. Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п1 абзац 7 " заповненою формою «Лист - згода на обробку персональних даних», згідно Додатку №6 до тендерної документації." Просимо надати згоду на обробку персональних даних на засновника та директора підприємства 7. В інформаційній довідці "про перелік запропонованих АЗС учасником ПП "Нафтатранссервіс" надається партнерська заправка ТОВ "ЄВРОІНПЕКС" а гарантійного листа про забеспечення Замовника нафтопродуктами Бензин 95 за талонами запропонованими учасником ПП "Нафтотранссервіс" не надано Просимо надати інформацію (партнерський договір,тощо) 8.згідно Додатка 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі" в Загальні вимоги: п,8. 1 В складі тендерної пропозиції учасник закупівлі повинен надати скановану копію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (на кожну запропоновану АЗС), а також скан-копії ліцензій на право оптової торгівлі пальним та ліцензії на право зберігання пального 1.АЗС "НТС" місце знаходження м. Кривий Ріг вул. Калинова ( Апостолівський район) траса (Т 0419), в тендерній пропозиції учасника , не надано ліцензію. 2. АЗС "НТС" місце знаходження м. Кривий Ріг вул..Конституційна,7 В( Покровський район ), реєстраційний номер ліцензії № 04830314201900364,термін дії цієї ліцензії з 01. 07.2019 до 01.07.2024 - вийшов. 3. АЗС "НТС" місце знаходження м. Кривий Ріг вул. Старовокзальна ,56 К (Центрально-міський ринок) реєстраційний номер ліцензії № 04820314201900090 ,термін дії цієї ліцензії з 01. 07.2019 до 01.07.2024 - вийшов. 4. АЗС "НТС" місце знаходження м. Кривий Ріг вул. Електрозаводська, 5 (Покровський район ) реєстраційний номер ліцензії №04830314201900293,термін дії цієї ліцензії з 01. 07.2019 до 01.07.2024 - вийшов. 5. АЗС "НТС" місце знаходження Херсонська обл. смт. В.Олександрівка вул Заводська,17.А (Т-22-07) реєстраційний номер ліцензії №21060314201900048 термін дії цієї ліцензії з 01. 07.2019 до 01.07.2024 - вийшов. Замовник просить надати скан-копії ліцензій .
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Новокаховське пасажирське комунальне підприємство"Автоцентр" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31818473 |
Поштова адреса | 74343, Україна, Херсонська область, селище міського типу Козацьке, вулиця Першотравнева, 73 |
Ім'я |
Мінакова Світлана Павлівна (Minakova Svetlana Pavlovna) |
Телефон | +380960905909 |
Ел. пошта | 31818473avto@ukr.net |