На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 155.25 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 28 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено , що учасником процедури у тендерній пропозиції не надані документи в повному обсязі подання яких передбачалося тендерною документацією Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації а саме: не надано технічне завдання , Код ДК 021:2015:50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки та відновлення монохромного, кольорового картриджу лазерного, струменевого принтеру) згідно вимог тендерної документації .
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-002999-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 12:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 14 155.25 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 70.78 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з заправки та відновлення монохромного, кольорового картриджу лазерного, струменевого принтеру .87 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35986905 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Петрович |
Телефон | +380504816677 |
Ел. пошта | kelton@kelton.com.ua |
. Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі 100% перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг за умови реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість). У разі не реєстрації податкової накладної у встановлені законодавством строки чи блокування податкової накладної з будь-яких підстав, ЗАМОВНИК має право затримати (притримати) оплату наданих послуг до моменту реєстрації податкової накладної в ЄРПН та наявності статусу документа «Успішно зареєстрована в ЄРПН», що не буде являтись порушення з боку ЗАМОВНИКА по оплаті наданих послуг.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) або розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі 100% перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати підписання Сторонами акту прийому – передачі наданих послуг** (**застосовується, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Поліщук Валерій Анатолійович |
Телефон | 380680171872 |
Ел. пошта | V.Polishchuk@lotus.don.uz.gov.ua |