На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-003164-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 16:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 28 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 вересня, 12:41 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 280.00 UAH з ПДВ |
---|
Дриль ударний10 штука Адреса поставки: 67701, Україна, Одеська область, місто Білгород-Дністровський, вулиця Миколаївська, 52 Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43830000-0, Електричні інструменти |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 21547168 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерий Мороз |
Телефон | +380504422934 |
Ел. пошта | market@altsest.ua |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 2954003919 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Храпицький |
Телефон | 380990795926 |
Ел. пошта | xo0677590009@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3739510181 |
---|---|
Поштова адреса | 29017, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, Хмельницький р-н місто Хмельницький вулиця прибузька будинок 42 квартира 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерія Бондар |
Телефон | +380975956593 |
Ел. пошта | valeriia.bondar.07@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-18 10:55:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 10:55:03
Опис
Повідомлення Учаснику ФОП "Бондар Валерія Сергіївна" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2024-09-05-003164-a у складі тендерної пропозиції. Учасником ФОП "Бондар Валерія Сергіївна" з метою участі в закупівлі UA-2024-09-05-003164-a було надано тендерну пропозицію. Відповідно до вимоги п. 1.1.1. Додатку № 1 « Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації від Учасника було встановлено наступну вимогу: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). При розгляді тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "Бондар Валерія Сергіївна" відсутня довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів). Відповідно до вимоги п. 1.1.2. Додатку № 1 « Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації від Учасника було встановлено наступну вимогу: Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору/ів, - надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують факт його виконання, наприклад – накладна. При розгляді тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "Бондар Валерія Сергіївна" наявний документ «photo_2024-09-13_09-50-32.jpg», що містить фото видаткової накладної, однак вказане фото є поганої якості, не надає можливості чітко побачити всі складові документа, та, крім того, не містить дати документа. Відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог тендерної документації та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) та скан копію видаткової накладної на підтвердження виконання аналогічного договору з вказанням дати такої накладної.
Розрахунки за прийнятий Товар належної якості та кількості проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунку – фактури (2 примірники) (далі – рахунок) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати постачання, за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина A3955 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 07954406 |
Поштова адреса | 67701, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська, 52 |
Ім'я |
Юлія Пінська |
Телефон | +380960322910 |
Ел. пошта | zakupivli_a3955@post.mil.gov.ua |