На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
56 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-004620-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 14:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 56 900.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 284.50 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з заправки картриджу Xerox 106R0362569 послуга Адреса поставки: 85000, Україна, Донецька область, Добропілля Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313200-4, Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв |
Послуги з обслуговування програмного забезпечення багатофункціональних пристроїв Xerox WorkCentre 3345DNI21 послуга Адреса поставки: 85000, Україна, Донецька область, Добропілля Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313200-4, Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3208603621 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ГОМЕЛЬСЬКА, будинок 18, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Дятленко |
Телефон | +380674114656 |
Ел. пошта | nadyamerkulovapm@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 17:56:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 17:56:18
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП "Дятленко Ольга Сергіївна" (ІПН: 3208603621) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” та пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження: - згідно Додатку 1.5 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає проєкт договору, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників, як в проєкті договору так і в додатках до нього). У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП "Дятленко Ольга Сергіївна" (ІПН: 3208603621) надано проєкт договору з зазначенням вартісних показників. - згідно Додатку 1.2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до тендерної документації Замовника, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з послуг з обслуговування багатофункціонального(-их) пристрою(-їв)). У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП "Дятленко Ольга Сергіївна" (ІПН: 3208603621) надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів, проте форма довідки не відповідає формі, наведеній в Додатку 1.6. до тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у складі тендерної пропозиції Учасником ФОП "Дятленко Ольга Сергіївна" (ІПН: 3208603621) необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - проєкту договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); - заповнений у відповідності до вимог Замовника Додаток 1.6 до тендерної документації.
Оплата за надані послуги проводиться Замовником у національній валюті, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в цьому Договорі протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг. У випадку затримки бюджетного фінансування на цей вид видатків, оплата може бути проведена протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження Замовнику відповідного бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Виконавець надає послуги за цим Договором протягом 5-х робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника, але не пізніше ніж до 16.12.2024.
Тип оплати:
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління ДСНС України у Донецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38652962 |
Поштова адреса | 85000, Україна, Донецька область, Добропілля |
Ім'я |
Панченко Людмила Ігорівна |
Телефон | 380501583552 |
Ел. пошта | l.panchenko@dsns.gov.ua |