На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
46 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-005258-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 18:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 46 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 230.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування ударно-хвильової системи для екстракорпоральної ударно-хвильової літотрипсії Dornier Compact Sigma1 послуга Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3 Строк: до 21.12.2024 12:27 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50421000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32157279 |
---|---|
Поштова адреса | 02132, Україна, Київська область, Київ, Дніпровська набережна, 26 (Літера А) (нежилі приміщення з №1 по №16 групи приміщень №178) |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кривокобильська Ольга Федорівна |
Телефон | 380504451861 |
Ел. пошта | tur@medgarant.net.ua |
не залучається
Час публікації: 2024-09-16 11:46:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 11:46:19
Опис
Шановний Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надав документи: договір №512 від 09.08.2023 року та акт надання послуг №759 від 04.10.2023р. на суму 1 207 125,60 грн., однак довідка на фірмовому бланку №24/09-72 від 12.09.2024 року на суму договору 1 207 125,00 грн., що не відповідає сумі договору та акту надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпунктом 1 пунктом І додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних послуг за та/або 2021 та/або 2022 та/або 2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. привести у відповідність довідку на фірмовому бланку №24/09-72 від 12.09.2024 року. Або надати копії інших аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (акти наданих послуг/виконаних робіт або лист-відгук) за та/або 2021 та/або 2022 та/або 2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір. Та привести у відповідність довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних послуг за та/або 2021 та/або 2022 та/або 2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір. * під аналогічними договорами в цій тендерній документації розуміється повне виконання учасником договорів щодо надання послуг, що входять до відповідної групи послуг Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет закупівлі цих торгів або аналогічних послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01991406 |
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Червоного Хреста, 3 |
Ім'я |
Сорокун Оксана Вікторівна ( ) |
Телефон | +380412430810 |
Ел. пошта | zakupkazttender@gmail.com |