На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-007678-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 00:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 181 794.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 817.94 UAH з ПДВ |
---|
Машини для обробки даних (апаратна частина), 30210000-4 (ноутбуки)16 штука Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, , вул. Дубнівська,26 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Сьомкін |
Телефон | +380672342640,+380445619835 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Час публікації: 2024-09-17 15:39:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 15:39:12
Опис
ПРОТОКОЛ №87 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 15:00 год. 17.09.2024р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Про усунення невідповідностей в документах учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» по закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина), 30210000-4 (ноутбуки) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-09-05-007678-a На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» по закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина), 30210000-4 (ноутбуки) на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» по закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина), 30210000-4 (ноутбуки) на відповідність вимогам тендерної документації та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (надалі-Учасник) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема: Вимоги тендерної документації 1. У додатку 7 тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасником було подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань однак станом на 12.08.2024 року, проте закінчення подання прийому тендерних пропозицій відбулося 13.09.2024 року. Таким чином пройшло більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання пропозицій. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИВ: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 2) Вимагати від ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): 2.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Уповноважена особа з публічних закупівель Микола ФЕЩУК
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП ""Луцькводоканал"" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03339489 |
Поштова адреса | 43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Ім'я |
Микола Фещук |
Телефон | +380332284063 |
Ел. пошта | vdzakup@gmail.com |