На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 собливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснення закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Зміни до плану проведено відповідно до потреби. Для належного функціонування та використання приміщення за адресою м. Світлицького, 28-А, а саме для переміщення (в тому числі безпечного переміщення) особового складу митниці, орендарів інших працівників будівлі та відвідувачів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-007737-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 10:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 25 066.67 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 вересня, 16:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 125.34 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування ліфтів (8981)1 послуга Адреса поставки: 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 28 А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50750000-7, Послуги з технічного обслуговування ліфтів |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування ліфтів (8587)1 послуга Адреса поставки: 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 28 А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50750000-7, Послуги з технічного обслуговування ліфтів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 14357579 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Чистяківська, буд.32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Грицихін |
Телефон | +380935755561 |
Ел. пошта | oleksiy.grytsykhin@otis.com |
Час публікації: 2024-09-16 15:42:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 15:42:21
Опис
Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та враховуючи пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) прийнято рішення Уповноваженої особи від 16 вересня 2024 року про розміщення повідомлення про усунення невідповідності в інформації та/або документах наданих ПрАТ "ОТІС". Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасником ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 09.09.2024 № 3/2, аналогічний договір на надання послуг з технічного обслуговування ліфтів від 25.03.2022 № Д-8 та відгук від 24.03.2023 № 356, згідно з якими між ПрАТ "ОТІС" та Державна установа «Національний інститут хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України в період з 25.03.2022 по 31.12.2022 був заключений договір від 25.03.2022 № Д-8 на суму 131472,00 з ПДВ. Учасник ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції надав акти на виконання вище вказаного договору на загальну суму 96741,60 грн. з ПДВ. Тобто повне виконання договору на зазначену в ньому суму не підтверджено. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічнного/их за предметом закупівлі договорів. - не менше 1 копії повністю виконаного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з документами які підтверджують його виконання(акт надання послуг тощо)» Дана вимога розміщена в рядку 1 таблиці 1 на сторінці 1, Додатку 1 до тендерної документації та в пункті 2 таблиці 1 додатку 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ОТІС" відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог рядка 1 таблиці 1 на сторінці 1, Додатку 1 та рядку 2 таблиці 1 до тендерної документації повинен надати - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічнного/их за предметом закупівлі договорів. - не менше 1 копії повністю виконаного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з документами які підтверджують його виконання(акт надання послуг тощо) або пояснення щодо різниці в загальній сумі договору та наданих актах в тендерній пропозиції. 2. Учасник ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції не надав фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період. Останнім звітним періодом для ПрАТ "ОТІС" на час подання пропозиції є перше півріччя 2024 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.» Дана вимога розміщена в рядку 4 таблиці 1 на сторінці 1 Додатку 1 до тендерної документації та в пункті 6 таблиці 1 додатку 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ОТІС" відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, рядка 4 таблиці 1 на сторінці 1 Додатку 1 до тендерної документації та в пункті 6 таблиці 1 додатку 8 до тендерної документації повинен надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період, а саме за перше півріччя 2024 року. 3. Учасником ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції надано витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за запитом від 26.06.2024 за кодом 625544917298 у якому відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції «Копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». (вимога щодо інформації про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) стосується юридичної особи) сформована не раніше 2024 року.» Дана вимога розміщена в рядку 7 таблиці 1 на сторінці 1, Додатку 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ОТІС" відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, рядка 7 таблиці 1 додатку 8 до тендерної документації повинен надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». (вимога щодо інформації про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) стосується юридичної особи) сформована не раніше 2024 року. Відповідно до рядка 16 таблиці 1 додатку 8 до тендерної документації, у разі якщо учасник не подає Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, учасник надає довідку, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. 4. Учасником ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції надано форму тендерної пропозиції «Цінова пропозиція» від 09.09.2024 № 3/9 у якій в тексті зазначено суму пропозиції 25065,60 з ПДВ або без ПДВ, в таблиці зазначено суму 22400,00 з ПДВ/без ПДВ. Тобто невизначена початкова ціна та чи включає вона ПДВ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” (додаток 5 до тендерної документації)» Дана вимога розміщена в рядку 13 таблиці 1 на сторінці 2, Додатку 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ОТІС" відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, в рядку 13 таблиці 1 на сторінці 2, Додатку 8 до тендерної документації повинен надати ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (додаток 5 до тендерної документації)» з зазначенням початкової суми та вказати чи включає дана сума ПДВ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 25284872 |
---|---|
Поштова адреса | 04060, Україна, Київська область, Киев, вул. Ольжича 11а, оф.43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ельміра Джумаївна Шахмарова |
Телефон | +380444671004 |
Ел. пошта | servislift@ukr.net |
ТОВ «Ліфт-Сервіс» наступним підтверджує, що Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Код ДК 021:2015-50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтівбуде виконувати власними силами, самостійно, без залучення субпідрядників/співвиконавців, для цього в наявності є матеріально-технічна та трудова база.
на підставі підписаного Акту приймання-передачі виконаних послуг у безготівковій формі протягом 5 (п’яти) банківських днів після фактичного надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок митниці на цілі, визначені цим Договором
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44029610 |
Поштова адреса | 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 28 А |
Ім'я |
Березкіна Інна |
Телефон | 0958857598 |
Ел. пошта | em.mtz@customs.gov.ua |