На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
423 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-008888-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 05:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 423 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 вересня, 12:28 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 115.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги зі страхування нерухомого майна (згідно коду за ДК 021:2015: 66510000-8 «Страхові послуги»)254 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66515200-5, Послуги зі страхування майна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-09-16 12:28:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 33152597 |
---|---|
Поштова адреса | 03066, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Журавлина, будинок 4, приміщення 222 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Горельцев |
Телефон | +380674033980 |
Ел. пошта | ag1105@ukr.net |
Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «УЛЬТРА АЛЬЯНС» (далі-Учасник) не планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Час публікації: 2024-09-18 16:49:35
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 16:49:35
Опис
1. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пп. 1.2.1, 1.2.2. Додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «1.2.1. Довідка, складена за формою таблиці 2 цього додатку про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням інформації: • про наявність у власності або в користуванні учасника нежитлових приміщень (офісів, представництв) на території України для здійснення статутної діяльності та їх місцезнаходження; • щодо телефонного/нних номеру/ів контактного центру (телефону «гарячої лінії») з цілодобовим режимом роботи. 1.2.2. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2, а саме: інформація (оборотно-сальдова відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості) та/або інвентарні картки обліку основних засобів та/або інший документ, який підтверджує право власності, або: договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України, з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю) із згодою орендодавця/суборендодавця/тощо щодо пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, згідно з якою в Учасника наявний офіс за адресою: м. Київ, вул. Журавлина, 4, оф. 222 (орендоване приміщення, надано копію договору оренди), а також представництво – Київська дирекція з продажів та врегулювання збитків ПРАТ «СК «Ультра Альянс» за адресою: м. Київ, вул. Преображенська, буд. 23, офіс 3, однак не надані документи, що підтверджують право володіння чи користування вказаним приміщенням, передбачені п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: - документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2, а саме: інформація (оборотно-сальдова відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості) та/або інвентарні картки обліку основних засобів та/або інший документ, який підтверджує право власності, або: договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України, з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю) із згодою орендодавця/суборендодавця/тощо щодо пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі». 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пп. 1.3.1. та 1.3.2 Додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «1.3.1 Довідка з інформацією про виконання не менше 2-х (двох) аналогічних договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) за формою таблиці 3. 1.3.2 В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних* договорів надати копії не менше 2-х (двох) виконаних договорів за 2021-2024 роки, інформація по яких відображена в Довідці; скан-копiй актів здачі-приймання виконаних робіт/або наданих послуг по договору(ах), якими підтверджується повне виконання договору (договорів), інформація по яких відображена учасником в Довідці». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про виконання 2-х (двох) аналогічних договорів за формою таблиці 3, 2 листи відгуки, акт наданих послуг по договору №01.10/01.11-000099/618 від 15.08.2023 року, однак не надано копії договорів, зазначених в довідці. Також надано лист-роз’яснення про те, що Договором №01.10/ 01.11-0000001/ OUA від 01.01.2022 р. не передбачено складання акту наданих послуг. У зв’язку з ненаданням копії договору, у Замовника відсутня інформація про документи, якими підтверджується виконання договору. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: 1.3.1 Довідка з інформацією про виконання не менше 2-х (двох) аналогічних договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) за формою таблиці 3. 1.3.2 В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних* договорів надати копії не менше 2-х (двох) виконаних договорів за 2021-2024 роки, інформація по яких відображена в Довідці; скан-копiй актів здачі-приймання виконаних робіт/або наданих послуг по договору(ах), якими підтверджується повне виконання договору (договорів), інформація по яких відображена учасником в Довідці». 1.3.3. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, послуги надавалися в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції відскановані листи-відгуки/рекомендаційні листи від контрагентів про належне виконання учасником аналогічних договорів, що зазначені в Довідці. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за відповідним кодом ДК предмету закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31650052 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Казимира Малевича, будинок 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костянтин Бабаскін |
Телефон | +380677777157 |
Ел. пошта | babaskin.k@vuso.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 20344871 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, Київська область, Київ, вул. Білоруська, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Холодовська |
Телефон | +380442466722,+380442466722 |
Ел. пошта | aholodovska@bbs.com.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43315602 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
Ім'я |
Людмила Мелятинська |
Телефон | +380382794430 |
Ел. пошта | lyudmilaivanivna223@gmail.com |