На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
165 350.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-007367-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 14:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 165 350.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 653.50 UAH з ПДВ |
---|
Комплект мультимедійного обладнання (32322000-6 - Мультимедійне обладнання)1 комплект Адреса поставки: 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул.Шевченка,19 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30668603 |
---|---|
Поштова адреса | 36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 3 "А", квартира 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костянтин Бєлов |
Телефон | +380675300165 |
Ел. пошта | infolservice.ok@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 15:32:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 15:32:22
Опис
1.1 Виявлені невідповідності: На виконання вимог п.7 Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції інформацію, що вимагається від учасника про погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації. Положеннями п.5 Розділу І Додатку 5 до тендерної документації, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору, що викладені ниже у Додатку. Учасником ПП «Інфол-Сервіс» не надано у складі тендерної пропозиції відповідного погодження. 1.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Додатку 1 до тендерної документації, п.5 Розділу І Додатку 5 до тендерної документації 1.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції погоджений проект договору у відповідності до вимог п. 5 Розділу І Додатку 5 тендерної документації 2.1. Виявлені невідповідності: На виконання вимог абз.3 п.2 Додатку 3 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції окрему довідкою в довільній формі, з метою підтвердження відсутності підстави, передбаченої ч.2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування). Учасником ПП «Інфол-Сервіс» не надано у складі тендерної пропозиції відповідну довідку. 2.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз.3 п.2 Додатку 3 до тендерної документації 2.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції окрему довідку в довільній формі, з метою підтвердження відсутності підстави, передбаченої ч.2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) 3.1. Виявлені невідповідності: На виконання вимог п.1.1 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції інформацію (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. Учасником ПП «Інфол-Сервіс» не надано у складі тендерної пропозиції відповідного погодження 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації 3.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції інформацію (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів. Оплата здійснюється Замовником з урахуванням норм постанови КМУ від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГАДЯЦЬКИЙ ПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ Т.Г. ШЕВЧЕНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04590636 |
Поштова адреса | 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Шевченка, 19 |
Ім'я |
Дмитро Подорожний |
Телефон | +380535431191 |
Ел. пошта | buh_internat@ukr.net |