На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
162 500.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-010291-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 15:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 162 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 вересня, 11:57 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 625.00 UAH з ПДВ |
---|
Фірмові бланки кольорові для консультативних заключень та епікризів200000 штука Адреса поставки: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39762329 |
---|---|
Поштова адреса | 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ АЛЧЕВСЬКИХ, будинок 2, офіс 2-9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ВІталій Поляков |
Телефон | +380676240537 |
Ел. пошта | astropress@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-13 14:19:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 14:19:39
Опис
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАНДПРЕСС" (ЄДРПОУ 39762329) в закупівлі Фірмові бланки кольорові для консультативних заключень та епікризів за кодом Код ДК 021:2015 Код ДК 021:2015 22820000-4 БЛАНКИ, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-09-05-010291-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Невідповідність: Відповідно до вимог тендерної документації, а саме ДОДАТКУ № 1 , п 10 не зазначено Умови розрахунків. Рішення : надати оновлений додаток №1 з зазначенням Умов розрахунку. 2. Невідповідність: Відповідно до 1.3. Додатку №5 Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Витяг повинен бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі; Учасник надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, датований 31.07.24 р. (дата оголошення 05.09.2024) Рішення: надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Витяг повинен бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі 3. Невідповідність: відповідно до п.4 Розділу III тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Документ не надано. Рішення: надати довідку про Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. 4. Невідповідність: відповідно 14 Додатку №4 тендерної документації учасник повинен надати лист – згоду про те, що За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. У разі наявності сумнівів щодо справжності документів, печаток, штампів, Учасник повинен надати на вимогу Замовника підтвердження за власноручним підписом. За рішенням УО КНП «ЗОКЛ»ЗОР документи можуть бути направлені до правоохоронних органів, щодо встановлення їх справжності. (Надати лист згоду) Документ не надано. Рішення : Надати лист згоду зазначеного вище. 5. Невідповідність: Відповідно Додатку № 5 (п. 1 п.п. 11). Учасник повинен надати : Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, статутні документи: Право підпису: У разі підписання керівником - оригіналом або копією (або випискою з) протоколу/рішення зборів засновників (учасників) підприємства з інформацією про визначення керівника підприємства, та/або оригіналом або копією наказу про призначення керівника – (для учасників юридичних осіб); Документ не надано. Рішення : надати відповідні документи що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, статутні документи 6. Невідповідність: відповідно до п.5, Додатку № 5 тендерної документації Учасник повинен надати Документ про статус Учасника, як платника/неплатника ПДВ оригінал/копія: 5.1. Учасник зобов’язаний повідомити замовника інформацією в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. На підтвердження надати: - Оригінал чи копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, – вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість, з урахуванням Закону України від 24.10.2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень». - Оригінал чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку, - необхідно подати, у разі коли учасник є платником єдиного податку. У випадку, якщо учасник перебуває на інший система oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену в довільній формі. - Інший документ, передбачений чинним законодавством України, в якому визначено систему оподаткування Учасника. Документ не надано. Рішення: надати повідомлення Замовнику інформацію в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. 7. Невідповідність: відповідно п. 7 Додатку № 5 тендерної документації Учасник повинен надати Інформаційну довідку у довільній формі про підприємство (фізичну особо-підприємця) з зазначенням повної назви (найменування) підприємства, код ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси, діючі контактні номери телефонів, електронних адрес, розрахункові рахунки. Рішення: надати Інформаційну довідку у довільній формі про підприємство 8. . Невідповідність: відповідно п. 8 Додатку № 5 тендерної документації від Учасника вимагалося надати довідну наступного змісту Якщо строк (термін) дії документів, наданих у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення строку дії договору, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження-зобов’язання (довідка, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх повторного отримання або продовження. Документ не надано. Рішення: надати довідку відповідно п. 8 Додатку № 5 тендерної документації Загальне рішення: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАНДПРЕСС" (ЄДРПОУ 39762329) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2804716927 |
---|---|
Поштова адреса | 50024, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ НОВОПОКРОВСЬКА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Яна Яцковська |
Телефон | +380500707999 |
Ел. пошта | yana.art2003@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2467412192 |
---|---|
Поштова адреса | 50042, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, , ВУЛИЦЯ ПОДБЄЛЬСЬКОГО, будинок 16, квартира 84 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Федорян |
Телефон | +380675648898 |
Ел. пошта | i_rida@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32168763 |
---|---|
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 12-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Богдан Сивак |
Телефон | +380662618055 |
Ел. пошта | syvack1991@gmail.com |
Субпідрядників не залучаємо
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02006716 |
Поштова адреса | 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Ім'я |
Юрій Пророчук |
Телефон | +380617698131 |
Ел. пошта | zokltend1@ukr.net |