На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 340 078.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-010840-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 12:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 340 078.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 700.39 UAH з ПДВ |
---|
Електрична енергія137726 кіловат-година Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 1А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42082379 |
---|---|
Поштова адреса | 49001, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Січових Стрільців 4Д |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Вихренко А. |
Телефон | 380993853706 |
Ел. пошта | vykhrenkoao@yasno.com.ua |
Час публікації: 2024-09-18 08:50:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 08:50:40
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Реєстр надання компенсацій споживачам за 2023 рік. Згідно тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Реєстр надання компенсацій споживачам протягом 2024 року. 1.2. Учасник не надав інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за формою, згідно додатку 8 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (із змінами), яка була подана НКРЕКП з дотриманням встановлених термінів (за підсумками 2023 року). 1.3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку щодо доступу до інформації, зміст якої не в повній мірі відповідає вимогам Замовника, а саме: не зазначена форма надання та способ доступу до інформації. 2. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: 2.1. Реєстр надання компенсацій споживачам протягом 2024 року. 2.2. Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за формою, згідно додатку 8 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (із змінами), яка була подана НКРЕКП з дотриманням встановлених термінів (за підсумками 2023 року). 2.3. Довідку про надання Замовнику безоплатного та безперешкодного доступу до інформації, передбаченої Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» №887-VIII від 10.12.2015 року (із змінами), із зазначенням форми надання та способу доступу до даної інформації, в тому числі у підрозділах, в яких проводитиметься особистий прийом та здійснюватиметься обмін документами із Замовником.
Оплата рахунка Постачальника за спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01987037 |
Поштова адреса | 50049, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, 1 а |
Ім'я |
Бургутіна Валерія |
Телефон | 0682198121 |
Ел. пошта | pjataja_doktor@ukr.net |