На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-012461-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 вересня, 17:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 13:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 147 375.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 473.75 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання, прасування та дезінфекції постільної і натільної білизни всіх найменувань та іншого санітарно-господарчого майна)3930 кілограм Адреса поставки: Україна, м. Київ Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98310000-9, Послуги з прання і сухого чищення |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44418805 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, вул.Гоголівська, будинок 39А, квартира 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євтушенко Артем |
Телефон | 380732137183 |
Ел. пошта | tenderlawyer@iws.ua |
Не залучаємо.
Розрахунки за надані послуги проводяться після фактичного їх виконання щомісячно, протягом 30 банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника) з дати надання Виконавцем Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури за надані послуги, підписаного керівником, головним бухгалтером та засвідченого мастичною печаткою Виконавця (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається у рахунку-фактурі). У рахунку-фактурі Виконавця відображається: найменування платника та одержувача коштів із зазначенням банківських реквізитів Замовника та Виконавця послуг, найменування послуг, кількість (вага), ціна на послуги (без ПДВ), сума (без ПДВ), ПДВ, сума (з ПДВ). До рахунку-фактури додаються: - акти наданих послуг, в яких повинні бути оригінали підписів представника Замовника та Виконавця, які є підтвердженням приймання наданих послуг за якістю і кількістю. Без вищезазначених документів або відсутності в них встановленої інформації, оплата за надані послуги не проводиться. Відповідно до статей 48, 51, 112 Бюджетного кодексу України та зважаючи на п. 2.4. Порядку обліку зобов’язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 2 березня 2012 року № 309 Виконавець зобов’язаний надавати документи, які являються підставою для оплати послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття послуг Замовником, але не пізніше передостаннього робочого дня календарного місяця, у якому були надані послуги. Замовник має право відмовитися повністю або частково від оплати послуг у випадках, передбачених чинним законодавством, а також при наданні послуг представнику Замовника у більшій кількості, ніж передбачено специфікацією. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А4799 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26638059 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Сергій Понько |
Телефон | +380672316464 |
Ел. пошта | s.ponko@post.mil.gov.ua |