На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-05-013405-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 22:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 779 865.53 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 вересня, 13:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 899.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 7 798.65 UAH |
послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, медичних термометрів, засобів для вимірювання артеріального тиску, манометрів кисневих магістралей1 послуга Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, у стаціонарній повірочній лабораторії учасника або в пересувній повірочній лабораторії за місцем знаходження замовника Строк: до 27.12.2024 22:37 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38012384 |
---|---|
Поштова адреса | 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ТУРА, будинок 75 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Микола Петрище |
Телефон | +380938134299 |
Ел. пошта | autotat1972@ukr.net |
не залучаються
Час публікації: 2024-09-18 21:55:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 21:55:19
Опис
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" (далі - Учасник) на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Способи документального підтвердження відповідності таким критеріям визначені у розділі 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до п. 1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати: 1.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2022 – 2023 р. 1.2. Аналогічний договір (аналогічні договори), зазначений в довідці, складеній відповідно до пункту 1.1. Учасником на виконання вимог підпунктів 1.1 та 1.2 в складі його тендерної пропозиції було надано, зокрема, Довідку, якою Учасник «підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2022 – 2023 р. (договір надається)» та Договір №42/ПЛ від 28.01.2022 року. При цьому даний договір не зазначено в довідці, чим не дотримано вимог підпункту 1.2. розділу 1 додатку 4 до тендерної документації. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах вимогам тендерної документації. 2. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації. Відповідно до п. 8 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати Довідку про осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію, укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника. При цьому згідно найменування стовпчика 3 учасники повинні зазначити документ, що підтверджує правоздатність особи на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (документ повинен бути наданий учасником в складі тендерної пропозиції). Учасником на виконання п. 8 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації надано Довідку про осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію, укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника, відповідно до якої особою, уповноваженою підписувати тендерну пропозицію та укладати договір за результатами процедури закупівлі, є директор – Байло Світлана Якимівна; документ, що підтверджує правоздатність особи на укладення договору про закупівлю: Протокол загальних зборів №5 від 16.09.2020, Протокол загальних зборів №31.07.2024-1 від від 31.07.2024, Статут, затв. протоколом загальних зборів №1- 03/2024 від 11.03.2024 р., наказ №24 від 16.05.2024 р. При цьому, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній наказ №24 від 16.05.2024 р. Згідно вимог зазначеного пункту тендерної документації всі документі, зазначені в довідці, повинні бути надані учасником в складі тендерної пропозиції. Однак у складі тендерної пропозиції Учасника не надано наказ №24 від 16.05.2024 р. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановленої невідповідності Учаснику необхідно відповідно до вимог тендерної документації: 1) на виконання вимог пп. 1.1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації надати Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2022 – 2023 р., в якій зазначити наданий в складі тендерної пропозиції аналогічний договір; 2) на виконання вимог п. 8 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації надати наказ №24 від 16.05.2024 р. (у випадку якщо цей наказ дійсно необхідний для підтвердження повноважень директора), або надати виправлену Довідку про осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію, укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника (якщо зазначений наказ вказано в Довідці помилково).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38888641 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ ВОЛОДИМИРА, будинок 28Б, офіс 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Савчук |
Телефон | +380362460340 |
Ел. пошта | tender.rivnestandart@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Київмедспецтранс |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993807 |
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул. Куренівська, 16-в |
Ім'я |
Гордієнко Максим (Chen Olga ) |
Телефон | +380442070403 |
Ел. пошта | kyivmst@ukr.net |