На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-000522-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 82 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття6000 послуга Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, Територія міста Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32444596 |
---|---|
Поштова адреса | 61161, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ БЕСТУЖЕВА, будинок 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | БОНДАРЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ |
Телефон | +380577253349 |
Ел. пошта | kp_blagoustriy@meta.ua |
Час публікації: 2024-09-17 10:11:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 10:11:19
Опис
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Умовами тендерної документації вимагається: Документальним підтвердженням про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинні бути наступні документи: 1) заповнена таблиця з відомостями про працівників (не менше 10 осіб), які будить безпосередньо здійснювати збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття: Прізвище, ім’я та по батькові Посада Документи, що підтверджують наявність трудових відносин* *На підтвердження трудових відносин Учасника з працівниками, надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин (трудовий договір з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі для надання послуг та /або наказ про прийняття на роботу та /або накази про здійснення трудової діяльності та /або копія виписки/відповідних сторінок з трудової книжки тощо та /або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками). 2) заповнена таблиця з відомостями про водіїв (не менше 10 осіб), що будуть залучені до надання послуг: Прізвище, ім’я та по батькові Посада Посвідчення водія на право керування транспортними засобами Документи, що підтверджують наявність трудових відносин * *На підтвердження інформації, зазначеної в таблиці, надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин (трудовий договір з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі для надання послуг та /або наказ про прийняття на роботу та /або накази про здійснення трудової діяльності та /або копія виписки/відповідних сторінок з трудової книжки тощо та /або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками). Вимога про усунення невідповідностей: 1. На вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності необхідно надати: Згідно додатка 2 до тендерної документації, «документальним підтвердженням про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинні бути наступні документи: заповнена таблиця з відомостями про водіїв (не менше 10 чол.), що будуть залучені до надання послуг збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття та відомості про працівників (не менше 10 осіб), які будить безпосередньо здійснювати збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття:. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано заповнену таблицю з відомостями про водіїв (не менше 10 чол.), що будуть залучені до надання послуг збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття та відомості про працівників (не менше 10 осіб), які будить безпосередньо здійснювати збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття. Однак, дані вказані в наданих таблицях, зокрема по наступних працівниках: Водію автотранспортних засобів Васілюка О. С. та робітнику з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями Молокоєдова О. В. містять розбіжності з наданими наказами про прийняття (переведення, тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями таблиці з відомостями про про водіїв (не менше 10 чол.), що будуть залучені до надання послуг збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття та відомості про працівників (не менше 10 осіб), які будить безпосередньо здійснювати збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття.
Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 50 (п’ятдесяти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг по даному Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33290649 |
Поштова адреса | 61140, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Золотий, 4 |
Ім'я |
Толстіков Олег (Oleh Tolstikov) |
Телефон | 380577252154 |
Ел. пошта | olegtolstikov@ukr.net |