На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
536 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-002559-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 15:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 536 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 вересня, 12:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 684.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа купе)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа для одягу)8 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа навісна)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний однотумбовий)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121000-6, Письмові та інші столи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа офісна)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа медична)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл кутовий двотумбовий з приставним столом)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121000-6, Письмові та інші столи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Полиця відкрита навісна)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Полиця відкрита навісна)2 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Комплект меблів для реанімаційної зали)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121000-6, Письмові та інші столи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа для одягу)2 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний однотумбовий на чотири шухляди)6 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121000-6, Письмові та інші столи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа офісна)8 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа офісна)8 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа офісна)1 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39122000-3, Серванти та книжкові шафи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2144713554 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андрій Мазанков |
Телефон | 380934838579 |
Ел. пошта | tender_mazankov@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-21 14:49:20
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-22 14:49:20
Опис
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «2. Документи відповідність Додвтку_2.pdf»), де погоджується лише з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, а потрібно надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Згідно розділу X. На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «2. Документи відповідність Додвтку_2.pdf»), але вказавши абз.14 п.47. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. 2. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40636138 |
---|---|
Поштова адреса | 01324, Україна, Київська область, м.Київ, бул.Вацлава Гавела, 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Софія Полуектова |
Телефон | +380676714978 |
Ел. пошта | mim77@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3069506505 |
---|---|
Поштова адреса | 61066, Україна, Харківська область, м. Харків, ВУЛИЦЯ ПЛІДНА буд. 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Харченко |
Телефон | +380956900103 |
Ел. пошта | alizeltm@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2799907891 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТЕЛЬМАХА, будинок 17, квартира 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Сироватко |
Телефон | +380672850797 |
Ел. пошта | vovasirovatko888@gmail.com |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011031 |
Поштова адреса | 21028, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
Ім'я |
Олеся Сакал |
Телефон | +380432660177 |
Ел. пошта | vokl-zakypivly@ukr.net |