На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
265 650.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-003549-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 23:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 12:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 265 650.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 328.25 UAH з ПДВ |
---|
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти для закладів освіти Колківської селищної ради)5450 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3501107041 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Михалевич Юлія |
Телефон | 380962107345 |
Ел. пошта | YULIIA.MIHALEVICH@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-09-16 11:42:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 11:42:53
Опис
Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі Особливості), під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЇ АНДРІЇВНИ (ІПН: 3501107041) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. У складі тендерної пропозиції виявлені невідповідності: 1. У складі тендерної пропозиції учасником поданий підписаний проєкт договору, розділ 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ якого, не відповідає проєкту договору встановленого Додатком 4 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 13 Додатку 7, Додаток 4 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписаний уповноваженою особою Учасника і скріплений печаткою (у разі використання) проєкт договору на поставку товару згідно Додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції виявлені невідповідності: 2. Відсутні документи подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.п. 1.2. п. 1. Додатку 7 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про місце реєстрації проживання. У разі не виправлення невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей.
Оплата здійснюється за кожним фактом поставки Товару, впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з дня поставки партії Товару Замовнику по безготівковому розрахунку на підставі рахунку та накладної на Товар виставленого Постачальником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42302409 |
Поштова адреса | 44661, Україна, Волинська область, Луцький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3 |
Ім'я |
Сергій Столяр |
Телефон | +380677023959 |
Ел. пошта | stolyar.rcz@gmail.com |