На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
316 611.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-007670-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 09:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 316 611.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 590.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з утримання громадських туалетів в м. Біла Церква Київської області на 2024 рік (код ДК 021:2015 – 50760000-0 – Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень)1 послуга Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці міста Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50760000-0, Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 05447639 |
---|---|
Поштова адреса | 09109, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Мережна, буд. 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сторожук Юрій Васильович |
Телефон | 380503882001 |
Ел. пошта | katp1028@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 15:19:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 15:19:41
Опис
1. У відповідності до пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідці про наявність матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації, підтверджується Довідкою, складеною Учасником у довільній формі, або іншим документом (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо). На виконання вимог тендерної документації учасник приєднав до тендерної пропозиції довідку №691/7 від 12.09.2024р. про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Водночас в тендерній пропозиції відсутня довідка про наявність навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує Державної реєстрації. Відсутній також і документ, що пояснює відсутність необхідності у застосуванні такого обладнання під час надання послуг. А отже в тендерній пропозиції наявна невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. У відповідності до пункту 3 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, яка зокрема повинна містити інформацію про суму укладеного договору та про суму виконання договору. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції довідку №691/5 від 12.09.2024 р., де сума укладеного договору та сума виконано договору збігається та становить 98 412,96 грн. Водночас у відповідності до листа-відгука від контрагента сума виконаного договору по договору №691/5 від 12.08.2024 р. становить лише 69 402,78 грн., що підтверджується наявною в тендерній пропозиції довідкою №691/6 від 12.09.2024 р. (реєстр актів виконаних робіт по договору 26/2023 від 17.01.2023р.)., що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику пропонується учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідність шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - довідки або інших документів (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо) які підтверджують наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує Державної реєстрації, або пояснення про відсутність необхідності у застосуванні такого обладнання під час надання послуг;; - оновленої довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оформленої у відповідності до вимог пункту 3 додатку 2 тендерної документації.
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03346696 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Ім'я |
Горобченко Валерій Вікторович |
Телефон | 380456399482 |
Ел. пошта | valerigorobchenko@gmail.com |