На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
128 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-007861-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 09:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 128 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 644.00 UAH з ПДВ |
---|
Учнівський стіл17 штука Адреса поставки: 41606, Україна, Сумська область, м.Конотоп, вул. 6-го Вересня,1 Строк: до 31.10.2024 14:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Учнівський стілець67 штука Адреса поставки: 41606, Україна, Сумська область, м.Конотоп, вул. 6-го Вересня,1 Строк: до 31.10.2024 14:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Стіл офісний7 штука Адреса поставки: 41606, Україна, Сумська область, м.Конотоп, вул. 6-го Вересня,1 Строк: до 31.10.2024 14:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2930405436 |
---|---|
Поштова адреса | 49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Калинова 64/191 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутенкова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380675265812 |
Ел. пошта | kutenkova@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-17 16:01:35
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 16:01:35
Опис
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником ФОП Кутенков Максим Вікторович (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі меблів шкільних код ДК 021 2015: 39160000-1. 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2024-09-06-007861-a Під час розгляду першого питання порядку денного: 1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41 - 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами й доповненнями (далі – Особливості). Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах , що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подання яких вимагається тендерною документацією , розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах , які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо. Учасником надані документи, передбачені Додатком 1 тендерної документації не в повному обсязі. А саме: 1. Учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям необхідно було надати : -Довідку про виконання аналогічного договору, складену учасником за запропонованою формою (п.1 пп.1.1). -Відгук від організації/підприємства/установи тощо з якими укладений аналогічний договір , зазначений в довідці (п.1 пп1.2). -Проект договору про закупівлю згідно з Додатком 4 (п.3 пп 3.3). - Довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. (п 3 пп 3.9). Прохання надати вищевказані документи. 2. Оприлюднити відповідну інформацію у порядку, передбаченому згідно Особливостей в електронній системі закупівель Уповноважена особа «Коломієць Л.В.» Підпис:
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | "ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02547493 |
Поштова адреса | 41600, Україна, Сумська область, Конотоп, вулиця 6-го вересня 1 |
Ім'я |
Коломієць Людмила Василівна ( ) |
Телефон | +380544760250 |
Ел. пошта | vpu4.buh@ukr.net |