На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
224 511.13 UAH
103 660.58 UAH
63 657.38 UAH
57 193.17 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-008884-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 18:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 103 660.58 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 036.60 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 1. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Галицького району м. Львова3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3109214801 |
---|---|
Поштова адреса | 79495, Україна, Львівська область, Львів, м.Винники, ВУЛИЦЯ ВИННА ГОРА, будинок 8Д, квартира 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пуцило Мар'яна Зіновіївна |
Телефон | 380989488910 |
Ел. пошта | 097944@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-18 17:44:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 17:44:56
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Фізична особа-підприємцець Пуцило Мар’яна Зіновіївна поданій щодо закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків ЛКП «Львівавтодор» у м. Львові» (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: По Лоту 1. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Галицького району м. Львова та по Лоту 2. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Личаківського району м. Львова: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації: 4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, наступними інформацією та документами: 4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання*. У довідці повинні бути зазначені – двірники/прибиральники, водії, трактористи, майстри /виконроби, тощо, а також в штаті має бути не менше 12 двірників/прибиральників. (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): *Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця. 4.2. Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), витяги з трудових книжок працівників із записом про прийом на роботу (у разі якщо запис про прийом на роботу не є крайнім то потрібно надати всі попередні сторінки трудової книжки), накази про прийняття на роботу працівників (фахівців). 4.2.2. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подаються у випадку, якщо Учасник у Довідці Форми 4 зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ на об’єктах даної тендерної закупівлі). Цивільно-правові договори повинні бути укладені на термін не менше ніж до 31.12.2024 року. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Інформаційну довідку за вихідним номером № 120 від 09.09.2024. Після перевірки поданих документів, встановлено наступне: 1. Учасником не надано витяг з трудової книжки на працівника Дідух З.В. 2. В п. 1 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «6р», проте враховуючи Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, має бути «6 років 7 місяців». 3. В п. 2 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 рік 6 місяців», проте враховуючи наказ від 03.02.2023 № 4 «Про прийняття Ратовської О.Я.», має бути «1 рік 7 місяців». 4. В п. 3 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 рік 6 місяців», проте враховуючи наказ від 07.02.2023 № 7 «Про прийняття Солтис М.Д.», має бути «1 рік 7 місяців». 5. В п. 6 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 рік», проте враховуючи наказ від 26.09.2023 № 59 «Про прийняття Піпи О.Р.», має бути «11 місяців». 6. В п. 7 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 рік 3 місяці», проте враховуючи наказ від 01.05.2023 № 35 «Про переведення Дідуха Б.З.», має бути «1 рік 4 місяці». 7. В п. 9 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «9 місяців», проте враховуючи цивільно-правову угоду від 02.01.2024 № 1, має бути «8 місяців». 8. В п. 11 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 місяць», проте враховуючи наказ від 02.09.2024 № 32 «Про прийняття Сеньківа І.В.», має бути «прийнято на посаду з 03.09.2024». 9. Учасником надано наказ від 01.05.2023 № 35 «Про переведення Дідуха Б.З.», в якому не повністю зазначено рік переведення Дідуха Б.З. 10. В п. 1-16 учасником зазначено загальний стаж роботи лише в роках, проте не зазначено також кількість місяців. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Фізичній особі-підприємцю Пуцило Мар’яні Зіновіївні необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі | 63 657.38 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 636.57 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 2. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Личаківського району м. Львова3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3109214801 |
---|---|
Поштова адреса | 79495, Україна, Львівська область, Львів, м.Винники, ВУЛИЦЯ ВИННА ГОРА, будинок 8Д, квартира 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пуцило Мар'яна Зіновіївна |
Телефон | 380989488910 |
Ел. пошта | 097944@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-18 17:45:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 17:45:14
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Фізична особа-підприємцець Пуцило Мар’яна Зіновіївна поданій щодо закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків ЛКП «Львівавтодор» у м. Львові» (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: По Лоту 1. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Галицького району м. Львова та по Лоту 2. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Личаківського району м. Львова: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації: 4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, наступними інформацією та документами: 4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання*. У довідці повинні бути зазначені – двірники/прибиральники, водії, трактористи, майстри /виконроби, тощо, а також в штаті має бути не менше 12 двірників/прибиральників. (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): *Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця. 4.2. Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), витяги з трудових книжок працівників із записом про прийом на роботу (у разі якщо запис про прийом на роботу не є крайнім то потрібно надати всі попередні сторінки трудової книжки), накази про прийняття на роботу працівників (фахівців). 4.2.2. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подаються у випадку, якщо Учасник у Довідці Форми 4 зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ на об’єктах даної тендерної закупівлі). Цивільно-правові договори повинні бути укладені на термін не менше ніж до 31.12.2024 року. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Інформаційну довідку за вихідним номером № 120 від 09.09.2024. Після перевірки поданих документів, встановлено наступне: 1. Учасником не надано витяг з трудової книжки на працівника Дідух З.В. 2. В п. 1 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «6р», проте враховуючи Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, має бути «6 років 7 місяців». 3. В п. 2 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 рік 6 місяців», проте враховуючи наказ від 03.02.2023 № 4 «Про прийняття Ратовської О.Я.», має бути «1 рік 7 місяців». 4. В п. 3 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 рік 6 місяців», проте враховуючи наказ від 07.02.2023 № 7 «Про прийняття Солтис М.Д.», має бути «1 рік 7 місяців». 5. В п. 6 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 рік», проте враховуючи наказ від 26.09.2023 № 59 «Про прийняття Піпи О.Р.», має бути «11 місяців». 6. В п. 7 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 рік 3 місяці», проте враховуючи наказ від 01.05.2023 № 35 «Про переведення Дідуха Б.З.», має бути «1 рік 4 місяці». 7. В п. 9 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «9 місяців», проте враховуючи цивільно-правову угоду від 02.01.2024 № 1, має бути «8 місяців». 8. В п. 11 Довідки учасником зазначено стаж роботи за посадою «1 місяць», проте враховуючи наказ від 02.09.2024 № 32 «Про прийняття Сеньківа І.В.», має бути «прийнято на посаду з 03.09.2024». 9. Учасником надано наказ від 01.05.2023 № 35 «Про переведення Дідуха Б.З.», в якому не повністю зазначено рік переведення Дідуха Б.З. 10. В п. 1-16 учасником зазначено загальний стаж роботи лише в роках, проте не зазначено також кількість місяців. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Фізичній особі-підприємцю Пуцило Мар’яні Зіновіївні необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі | 57 193.17 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 571.93 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 3. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Шевченківського району м. Львова3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36873570 |
---|---|
Поштова адреса | 79068, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | РЕГЕТА РОМАН СТЕПАНОВИЧ |
Телефон | +380322933573 |
Ел. пошта | levbezpeka3@gmail.com |
не буде залучати субпідрядника
Час публікації: 2024-09-18 17:46:04
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 17:46:04
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Приватного підприємства «ЛЕВ-3» поданій щодо закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків ЛКП «Львівавтодор» у м. Львові Лот 3. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Шевченківського району (ДК 021:2015- 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації: 4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, наступними інформацією та документами: 4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання*. У довідці повинні бути зазначені – двірники/прибиральники, водії, трактористи, майстри /виконроби, тощо, а також в штаті має бути не менше 12 двірників/прибиральників. (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): 4.2. Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), витяги з трудових книжок працівників із записом про прийом на роботу (у разі якщо запис про прийом на роботу не є крайнім то потрібно надати всі попередні сторінки трудової книжки), накази про прийняття на роботу працівників (фахівців). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав документи які вимагались, поряд з тим в довідці про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації №03-107від 10.09.24 зазначено, що працівник Скиба Олена Ярославівна на посаді бухгалтера з 02.09.2024 року, дана інформація зазначена також в копії трудової книжки, проте в наказі №12/к від 30.08.2024 зазначено, що працівника Скибу Олену Ярославівну прийнято на посаду бухгалтера з 22.04.2024. 2) Згідно додатку 5 «ПЕРЕЛІК ІНШОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКУ НЕОБХІДНО ПОДАТИ УЧАСНИКУ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: Пункт 3. Відомості про учасника На виконання вищезазначеної вимоги учасник надав довідку, яка містить відомості про учасника за №03-110 від 10.09.2024, проте дана довідка складена не у тій формі, яка зазначена в тендерній документації. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Приватному підприємству «ЛЕВ-3» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.
Назва організації | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05523814 |
Поштова адреса | 79035, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Ім'я |
Яремчук Віталій |
Телефон | 380931810592 |
Ел. пошта | lvivavtodorzakupky@gmail.com |