На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
80 254.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Товар повинен бути новим та таким, що не був у експлуатації, в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Товар не є походженням із Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; при поставці повинна бути надана копія чинного документа, виданого компетентним органом, що підтверджує країну походження Товару у випадку, якщо надання такого документа Постачальником передбачено законодавством та вимагається Замовником; При поставці повинна бути надана уся документація, яка вимагається законодавством на Товар (зокрема, але не виключно, документи, що підтверджують якість та безпечність Товару); Оплата Товару здійснюється у встановлений Сторонами строк лише за умови надання Постачальником Замовнику повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього. Замовник має право повернути Постачальнику видаткову накладну на доопрацювання без здійснення оплати в разі її неналежного оформлення (відсутність підписів тощо).
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 9 вересня, 11:02
Опис
Технічна помилка
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-010528-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 80 254.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 9 вересня, 11:49 |
Шафи для зберігання засобів навчання2 штука Адреса поставки: 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Профіль: Столи письмові |
|
Ширина | 200 - 2000, мм |
---|---|
Бренд | ГАМАЮНГРУП, ПРИМТЕКС ПЛЮС, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, FEROCON, БРІК, МК МЕТАЛ ТРЕЙД, АНШАР ГРУП, ПОЛІМЕР, МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ, УХЛ-МАШ, ROKO, ЛЕОНТЕК, ХОТИН МЕБЛІ, ЛУЧ, MINIMALIST, ГРЕЙД, АЛМАНТ, МЕБЛІ ВІВАТ, AMF, УТП ГРУП, ДРОЗДОВСЬКИЙ, INTERTEH, МАКСІ МЕБЛІ |
Вид | відкрита, закрита, напівзакрита |
Матеріал основи корпусу | метал, ЛДСП |
Матеріал задньої стінки | ДВП, ЛДСП, метал, ХДФ |
Товщина матеріалу корпусу | 16 - 20, мм |
Матеріал кромки | меламін, ABS, ПВХ |
Глибина | 200 - 1000, мм |
Висота | 500 - 2500, мм |
Загальна кількість дверей | до 0 |
Кількість скляних дверей | до 0 |
Кількість закритих полиць | до 0 |
Кількість відкритих полиць | до 0 |
Кількість шухляд | до 0 |
Шафи для зберігання засобів навчання2 штука Адреса поставки: 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Профіль: Столи письмові |
|
Ширина | 200 - 2000, мм |
---|---|
Бренд | ГАМАЮНГРУП, ПРИМТЕКС ПЛЮС, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, FEROCON, БРІК, МК МЕТАЛ ТРЕЙД, АНШАР ГРУП, ПОЛІМЕР, МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ, УХЛ-МАШ, ROKO, ЛЕОНТЕК, ХОТИН МЕБЛІ, ЛУЧ, MINIMALIST, ГРЕЙД, АЛМАНТ, МЕБЛІ ВІВАТ, AMF, УТП ГРУП, ДРОЗДОВСЬКИЙ, INTERTEH, МАКСІ МЕБЛІ |
Вид | відкрита, закрита, напівзакрита |
Матеріал основи корпусу | метал, ЛДСП |
Матеріал задньої стінки | ДВП, ЛДСП, метал, ХДФ |
Товщина матеріалу корпусу | 16 - 20, мм |
Матеріал кромки | меламін, ABS, ПВХ |
Глибина | 200 - 1000, мм |
Висота | 500 - 2500, мм |
Загальна кількість дверей | до 0 |
Кількість скляних дверей | до 0 |
Кількість закритих полиць | до 0 |
Кількість відкритих полиць | до 0 |
Кількість шухляд | до 0 |
Шафи книжкові, відкриті, ЛДСП, 700х340х1800мм, 5 полиць10 штука Адреса поставки: 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Профіль: Столи письмові |
|
Вид | відкрита |
---|---|
Матеріал основи корпусу | ЛДСП |
Матеріал задньої стінки | ДВП, ЛДСП |
Товщина матеріалу корпусу | 16 - 18, мм |
Ширина | 700 - 900, мм |
Глибина | 340 - 500, мм |
Висота | 1800 - 2000, мм |
Кількість відкритих полиць | 5 - 5 |
Столи письмові2 штука Адреса поставки: 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Профіль: Столи письмові |
|
Ширина | 500 - 4000, мм |
---|---|
Бренд | ГАМАЮНГРУП, ПРОМІНЬ, BARSKY, ПРИМТЕКС ПЛЮС, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, НОВИЙ СТИЛЬ, БРІК, МК МЕТАЛ ТРЕЙД, INTERTEH, АНШАР ГРУП, МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ, ROKO, ЛЕОНТЕК, ЛУЧ, MINIMALIST, АЛМАНТ, ГРЕЙД, MCONCEPT, МЕБЛІ ВІВАТ, AMF, ДРОЗДОВСЬКИЙ, СІЛЬФ, ХАТОР М, МАКСІ МЕБЛІ |
Форма | прямокутний, фігурний, овальний, напівкруглий, круглий, кутовий |
Матеріал стільниці | ЛДСП, дерево |
Товщина стільниці | 16 - 20, мм |
Матеріал каркасу | ЛДСП, дерево |
Матеріал кромки | ПВХ, ABS |
Тип каркасу | площинний каркас |
Глибина | 50 - 3000, мм |
Висота | 500 - 1500, мм |
Кількість поличок | до 0 |
Кількість тумб | до 0 |
Кількість шухляд | до 0 |
Полиця під системний блок | |
Висувна полиця для клавіатури |
Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Строк поставки Товару становить 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору. Місце поставки Товару: 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36 а.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бучанської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34357364 |
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
Ім'я |
Лосенко Вікторія Сергіївна |
Телефон | 380459740072 |
Ел. пошта | tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |