На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 668 145.93 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-06-011589-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 10:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 668 145.93 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 36 681.45 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 - 55120000-7 - Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях (Послуги із організації та забезпечення проведення заходу «Міжнародна конференція донорів на підтримку відповіді на епідемію ВІЛ-інфекції та туберкульозу в Україні "Об'єднаймося заради підтримки відповіді на епідемії ВІЛ та туберкульозу в Україні»)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55120000-7, Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39567559 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бухно Олена |
Телефон | 380504691331 |
Ел. пошта | ELENA.BUKHNO@JBESAND.COM |
Час публікації: 2024-09-19 16:15:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-20 16:15:00
Опис
При розгляді тендерної пропозиції Учасника, виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником допущено невідповідність у поданих документах, що підтверджують повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору про закупівлю, що подається шляхом завантаження заповненого та підписаного Додатку 8 до тендерної документації. У складі пропозиції Учасника міститься частково заповнений проект договору, яий містить не заповнені поля, а саме: - «1.1.Попередня ціна цього Договору складає: __________ грн. (____________________________________), в т.ч. ПДВ __________ грн. ( ) та розрахована на підставі Додатку № 2 «Загальна специфікація» та Додатку № 2.1.«Попередній кошторис» до цього Договору.» - « 12.13. На момент укладення цього Договору: - Виконавець є __________________________________;» - « Додаток № 2 до Договору про надання послуг від «____»______ 2024 року №___ _____________________________________________________(далі – «Виконавець»), в особі _________________________________________, який(а) діє на підставі ________________________,…..»; « № Найменування послуг Вартість послуги, грн. без ПДВ ПДВ, грн Вартість Послуги, грн з ПДВ 1 Послуги із організації та забезпечення проведення заходу «Міжнародна конференція донорів на підтримку відповіді на епідемію ВІЛ-інфекції та туберкульозу в Україні «Об'єднаймося заради підтримки відповіді на епідемії ВІЛ та туберкульозу в Україні» Загальна вартість послуг, грн. з ПДВ Загальна вартість Послуг становить ______________________________________ грн. (_________________гривень, ______копійок), в т.ч. ПДВ ______________ грн ( ) та детально розрахована в Додатку № 2.1. «Попередній кошторис» до цього Договору.*» «- Додаток № 2.1. - до Договору про надання послуг від «____»______ 2024 року №___ Попередній кошторис ……. » Дана вимога зазначена в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ЗМІСТ Тендерної пропозиції, тендерної документації, а саме «- інформацію, що підтверджує повної і беззаперечної згоди з усіма умовами, що вказані в проекті договору про закупівлю, що подається шляхом завантаження заповненого та підписаного Додатку 8 до тендерної документації.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнений та підписаний Додаток 8 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЖОННІ БІСЕНД", код ЄДРПОУ:39567559, щодо Закупівлі - ДК 021:2015 - 55120000-7 - Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях (Послуги із організації та забезпечення проведення заходу «Міжнародна конференція донорів на підтримку відповіді на епідемію ВІЛ-інфекції та туберкульозу в Україні "Об'єднаймося заради підтримки відповіді на епідемії ВІЛ та туберкульозу в Україні»). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником після отримання від Виконавця документів, визначених в п. 5.5. цього Договору, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Фактичного кошторису та Акту приймання-передачі наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40524109 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Ім'я |
Сак Ірина |
Телефон | 380671676273 |
Ел. пошта | i.sak@phc.org.ua |