На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-07-000255-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 12:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 17 676.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 176.76 UAH з ПДВ |
---|
IP-відеокамера вулична Hikvision DS-2CD1021-1 (F) (4.0), (або еквівалент)6 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35120000-1, Системи та пристрої нагляду та охорони |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3330309512 |
---|---|
Поштова адреса | 54010, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул.Поперечна шоста будинок 30 квартира 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Клещенко |
Телефон | +380936412472 |
Ел. пошта | vikingluxstaff@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-18 14:57:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 14:57:55
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015-ДК 021:2015- 35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони», ідентифікатор закупівлі - UA-2024-09-07-000255-a Вимога Додаток 2 до Документації “Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством” п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням. - УЧАСНИКОМ не надано: копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням, що подані в документі учасника “31_[16-09-2024 09.46.23]5 Довідка наявність обладнання, матеріально-технічної бази” . п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за Відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку 3. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. - УЧАСНИКОМ не надано лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором згідно з поданим в тендерній пропозиції учасника документом “33_[16-09-2024 09.46.23]22 Довідка наявність досвіду” Відповідно до вимоги Додатку № 2 до Документації п. 1: Учаснику завантажити: копії документів щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копії документів щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням, що подані в документі учасника “31_[16-09-2024 09.46.23]5 Довідка наявність обладнання, матеріально-технічної бази”. Відповідно до вимоги Додатку № 2 до Документації п. 3: Учаснику завантажити: лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором згідно з поданим в тендерній пропозиції учасника документом “33_[16-09-2024 09.46.23]22 Довідка наявність досвіду”. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А3160 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26614001 |
Поштова адреса | 16612, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
Ім'я |
Веремієнко Ліна Михайлівна |
Телефон | 380463126330 |
Ел. пошта | a3160@post.mil.gov.ua |