На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 051 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-000341-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 жовтня, 09:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 051 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 11:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 512.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (екскаваторів та навантажувачів JCB)400 людино-година Адреса поставки: 00000, Україна, Київська область, на СТО Виконавця, яке повинно знаходитись в в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва. Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 43438815 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7А, нежиле приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | АРТЕМ ЧУМАЧЕНКО |
Телефон | +380671071818 |
Ел. пошта | kurator2020.ua@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-24 11:16:43
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-25 11:16:43
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРАТОР.ЮА" (код ЄДРПОУ 43438815), в процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (екскаваторів та навантажувачів JCB)), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 3.2 тендерної документації Тендерна пропозиція/пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з: - заявки-пропозиції на участь, згідно Додатку 1 (заявка-пропозиція на участь подається у форматі PDF (Portable Document Format); Учасником в складі пропозиції наданий Додаток 1 в якому виявлено невідповідності, а саме: відомості зазначені в таблиці 1 Додатку 1( вартість людино-години) не відповідають відомостям зазначеним учасником у таблиці 2(калькуляція вартості людино-години). Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід » для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), працівники повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в довідці відомостями про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB). Кваліфікаційні вимоги до працівників стаж роботи працівників за фахом (інженер-механік та/або технік-механік, електро-механік та/або електрик з ремонту електромеханічного обладнання, слюсарі) повинен бути не менше 2-х років. - Трудові відносини Учасника з працівниками повинні бути підтверджені скан копіями наказів про призначення на посаду або скан-копіями повідомлень ДФС про прийняття на роботу в відповідності вимог постанови КМУ № 413 від 17 червня 2015 року. В наданій Учасником довідці № 07.16 від 16.09.2024 року «Про наявність працівників» відсутні відомості про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB). Згідно вимог пункту 1.7 Додатку 3 «Відповідність кваліфікації працівників які мають необхідні знання та досвід підтвердити копіями документів (сертифікати про проходження навчання та право виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB, виданий відповідним навчальним закладом, навчальним центром; курси підвищення кваліфікації, виданий уповноваженим сервісним центром представництва підприємства завода-виробника, тощо). В наданих Учасником документах «Сертифікати» виданих та посвідчених Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів і дилерів. Українська Автомобільна Академія надалі (ВААІД) відсутні відомості про проходження навчання та отримання права виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB. Крім того відповідно відомостей зазначених на сайті ВААІД в розділі «Станції технічного обслуговування та ремонту ТЗ» наявні відомості про те що членами даної організації можуть стати всі зацікавлені легкові та вантажні СТО, а отже технічні станції які обслуговують автомобільний транспорт визначення якого наведено в Законі України «Про автомобільний транспорт», згідно умов закупівлі предметом обслуговування є екскаватори та навантажувачі JCB визначення відповідних механізмів вище зазначений закон не містить, а отже обраний учасником навчальний заклад не спеціалізується на процесах ремонтів та технічному обслуговування таких механізмів. Визначення таких понять як «екскаватор, міні екскаватор, навантажувач» наведене в пункті 3.2.4 ДСТУ EN ISO 6165:2023 «Машини землерийні. Основні типи. Ідентифікація та словник.» Крім того обраний Учасником заклад не має відповідного виду діяльності «КВЕД-2010 клас 85.59 Інші види освіти, н.в.і.у.», єдиним видом діяльності зазначеної установи є «74.15.0 Управління підприємствами» Таким чином Учасник не виконав умов тендерної документації та не надав сертифікати про проходження навчання працівниками та отримання права виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB що видані відповідними навчальними закладами. Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (екскаваторів та навантажувачів JCB), або подібних механізмів їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. В наданій Учасником довідці № 07.16 від 16.09.2024 року наявні відомості про надання послуг в межах дії договору№ 272 від 25.12.2023 року предметом обслуговування по якому були окремі вузли та системи екскаватора ЕО 2621В що не відповідає вимогам ТД з наступних причин: -зазначене обладнання випускається виробниками як окрема навісна установка, що встановлюється на колісні трактори різних марок та виробників(переважно МТЗ, ЮМЗ), на якому саме тракторі було встановлено зазначене обладнання ні договір ні наданий учасником лист відгук від замовника відомостей не містить. - предметом закупівлі є «Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (екскаваторів та навантажувачів JCB)» які виробляються як одне ціле, а не окремо(трактор та екскаваторна установка), мають поєднані системи приводу та керування, які за своїми технологічними та конструкційними властивостями мають значні відмінності з тракторами МТЗ та ЮМЗ, а отже запропонований учасником аналог не є подібним механізмом за технологічними властивостями. Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» для відповідності якому учасники повинні надати: довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). * Подається фінансова звітність Учасника, що складена згідно чинного законодавства за останній календарний рік. **У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, Учасник надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні: Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал також відсутній лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - заявку-пропозицію Додаток 1 в якому відомості зазначені в таблиці 1 ( вартість людино-години) відповідатимуть відомостям зазначеним учасником у таблиці 2(калькуляція вартості людино-години). - Надати відомості про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB). - Надати сертифікати про проходження навчання працівниками та отримання права виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB що видані відповідними навчальними закладами. - Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (екскаваторів та навантажувачів JCB), або подібних механізмів їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. - Надати Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-09-25 16:07:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-27 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 44587446 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Самсонов |
Телефон | 380992462791 |
Ел. пошта | tovarustvo.olg@gmail.com |
субпідрядники не залучатимуться
Час публікації: 2024-09-30 16:18:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-01 16:18:18
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛГ" (код ЄДРПОУ 44587446), в процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (екскаваторів та навантажувачів JCB)), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід » для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), працівники повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в довідці відомостями про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB). Кваліфікаційні вимоги до працівників стаж роботи працівників за фахом (інженер-механік та/або технік-механік, електро-механік та/або електрик з ремонту електромеханічного обладнання, слюсарі) повинен бути не менше 2-х років. - Трудові відносини Учасника з працівниками повинні бути підтверджені скан копіями наказів про призначення на посаду або скан-копіями повідомлень ДФС про прийняття на роботу в відповідності вимог постанови КМУ № 413 від 17 червня 2015 року. В наданій Учасником довідці Вих. № 10Г/24 від 16.09.2024 року зазначено дані семи працівників з яких Самсонов О.О. є директором, Шевченко Т.М. бухгалтером до зазначених працівників вимог тендерною документацією не встановлювались. Громадянин Орлюк А.В. відомості про якого зазначено в позиції 7 та який нібито обіймає посаду Електоромеханіка згідно довідки не являється працівником учасника, що підтверджується наданою учасником скан-копією цивільно-правової угоди № 5 від 01.02.2022року, що не відповідає умовам тендерної документації. Громадяни Іванченко О.В., Фесенко М.І., Радченко Д.Г. які є працівниками учасника та обіймають посади «Механіка з ремонту устаткування», не відповідають Кваліфікаційні вимоги до працівників так як мають стаж роботи менше 2-х років, а саме: Іванченко О.В. перебуває на посаді з 01.03.2023 року, Фесенко М.І. перебуває на посаді з 03.04.2024 року, Радченко Д.Г. перебуває на посаді з 02.10.2023 року. Залучення громадянина Горб Я.М відомості про якого зазначено в позиції 2 та який нібито виконує обов’язки Електоромеханіка, що підтверджується наданою учасником скан-копією цивільно-правової угоди № 1 від 01.02.2022року, не відповідає умовам тендерної документації так як електро-механік та/або електрик з ремонту електромеханічного обладнання повинен бути працівником учасника та мати стаж роботи не менше 2-х років. Зазначений громадянин не має трудових відносин з учасником які передбачали б виконання обов’язків електромеханіка, крім того з наданого учасником диплому про освіту вище зазначений громадянин здобув спеціальність інженера механіка, а не інженера електромеханіка таким чином останній не має відповідної освіти для виконання обов’язків електромеханіка. Громадянин Іванченко О.В. відомості про якого зазначено в позиції 3 та який нібито виконує обов’язки Слюсаря за сумісництвом згідно довідки не має достатнього стажу роботи за вказаним напрямком так як виконання обов’язків на останнього покладено з 01.02.2024 року, що не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином в наданій учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід лише один працівник Горб Я.М. має достатній стаж роботи так як призначений на посаду «Механіка з ремонту устаткування» 26.09.2022 року. В наданій учасником довідці відсутні відомості про наявність у зазначених працівників досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB). Учасником не виконано умови тендерної документації в частині «Кваліфікаційні вимоги до працівників стаж роботи працівників за фахом (інженер-механік та/або технік-механік, електро-механік та/або електрик з ремонту електромеханічного обладнання, слюсарі) повинен бути не менше 2-х років.», так як в довідці відсутні працівники учасника: електро-механік та/або електрик з ремонту електромеханічного обладнання та слюсарі які мають стаж роботи не менше 2-х років. Згідно вимог пункту 1.7 Додатку 3 «Відповідність кваліфікації працівників які мають необхідні знання та досвід підтвердити копіями документів (сертифікати про проходження навчання та право виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB, виданий відповідним навчальним закладом, навчальним центром; курси підвищення кваліфікації, виданий уповноваженим сервісним центром представництва підприємства завода-виробника, тощо). В складі тендерної пропозиції Учасником надано два сертифікати про проходження навчання працівниками, а саме: Перший «Сертифікат» від корпорації «Sumimoto» Японія, в якому зазначено що працівники ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛГ" Горб Я.М., Фесенко М.І., Крапива О.В., Іванченко О.В., які обіймають посади механіків у січні 2023 року пройшли навчальні тренінги мають право та знання на виконання ремонтних та сервісних робіт усіх видів техніки, двигунів вироблених компанією SUMIMOTO CONSTRUCTION MACHINERY. Наданий сертифікат не відповідає умовам тендерної документації так як не містить відомостей про проходження навчання та право виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB. Другий «Сертифікат» від ATILIM MUHENDISLIK INS.SAN.IC VE DIS TIC.LTD. STI., в якому зазначено що працівники ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛГ" Олександр Самсонов, Олександр Іванченко, Микола Фесенко, Дмитро Радченко успішно пройшли курс навчання та мають право на проведення технічного обслуговування і ремонту будівельної техніки та обладнання: Cummins, Bobcat, Caterpillar, JCB (всі моделі) та інші. Таким чином лише три працівники учасника крім директора мають сертифікат про проходження навчання та право виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB (Олександр Іванченко, Микола Фесенко, Дмитро Радченко) але зазначені працівники не мають достатнього стажу роботи понад 2 роки. Громадяни Горб Я.М. та Орлюк А.В. навчання не проходили, сертифікати про проходження навчання та право виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB на вказаних громадян учасником не надано. Таким чином Учасник не виконав умов тендерної документації та не надав відомості про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), відомості про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB). Не підтвердив кваліфікаційні вимоги до працівників (Іванченко О.В., Фесенко М.І., Радченко Д.Г.) стаж роботи працівників за фахом повинен бути не менше 2-х років. Не підтвердив наявність трудових відносин з громадянином Орлюк А.В. Учасником не виконано умови тендерної документації та не надав відомості про працівників що виконують обов’язки електро-механік та/або електрик з ремонту електромеханічного обладнання та слюсарів які мають стаж роботи не менше 2-х років. Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» для відповідності якому учасники повинні надати: довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). * Подається фінансова звітність Учасника, що складена згідно чинного законодавства за останній календарний рік. **У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, Учасник надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні: Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал також відсутній лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), працівники повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в довідці відомостями про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB). - Кваліфікаційні вимоги до працівників стаж роботи працівників за фахом (інженер-механік та/або технік-механік, електро-механік та/або електрик з ремонту електромеханічного обладнання, слюсарі) повинен бути не менше 2-х років. - Трудові відносини Учасника з працівниками повинні бути підтверджені скан копіями наказів про призначення на посаду або скан-копіями повідомлень ДФС про прийняття на роботу в відповідності вимог постанови КМУ № 413 від 17 червня 2015 року. - Надати відомості про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB). - У разі зміни/доповнення відомостей про працівників надати сертифікати про проходження навчання такими працівниками та отримання права виконувати роботи з обслуговування та ремонту навантажувачів JCB що видані відповідними навчальними закладами. - У випадку надання відомостей про наявність досвіду по обслуговуванню (екскаваторів та навантажувачів JCB) який отриманий поза межами наданих учасником аналогічних договорів надати: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці; оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. - Надати Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32828388 |
---|---|
Поштова адреса | 04086, Україна, Київська область, Київ, вул. Петропавлівська, буд. 54-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Світлана Калачова |
Телефон | 380503107293 |
Ел. пошта | kalacheva@cml.ua |
Тип оплати: Аванс
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31868786 |
Поштова адреса | 04107, Україна, м. Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Ім'я |
Деркач Олександр Миколайович |
Телефон | 380630370323,380445294030 |
Ел. пошта | vmshey@ukr.net |