На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
596 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-000706-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 жовтня, 10:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 596 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 12:53 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 967.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70)300 людино-година Адреса поставки: 00000, Україна, Київська область, на СТО Виконавця, яке повинно знаходитись в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 43438815 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7А, нежиле приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | АРТЕМ ЧУМАЧЕНКО |
Телефон | +380671071818 |
Ел. пошта | kurator2020.ua@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-24 11:54:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-25 11:54:19
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРАТОР.ЮА" (код ЄДРПОУ 43438815), в процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70)), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 3.2 тендерної документації Тендерна пропозиція/пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з: - заявки-пропозиції на участь, згідно Додатку 1 (заявка-пропозиція на участь подається у форматі PDF (Portable Document Format); Учасником в складі пропозиції наданий Додаток 1 в якому виявлено невідповідності, а саме: відомості зазначені в таблиці 1 Додатку 1( вартість людино-години) не відповідають відомостям зазначеним учасником у таблиці 2(калькуляція вартості людино-години). Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід » для відповідності якому учасники повинні надати: Учасника (відповідно кадрової документації), та/або виконавців робіт/надавачів послуг залучених Учасником на підставі цивільно правових угод. Працівники Учасника та/або виконавці робіт/надавачі послуг повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в тендерній пропозиції відомостями про їх освіту з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомостями про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70. Трудові відносини Учасника з працівниками повинні бути підтверджені скан копіями наказів про призначення на посаду або скан-копіями повідомлень ДФС про прийняття на роботу працівників в відповідності вимог постанови КМУ № 413 від 17 червня 2015 року., або скан копіями трудових книжок. В разі залучення до надання послуг громадян на підставі цивільно-правових угод надаються скан копії таких угод з відображенням у них відомостей про виконавця (Прізвище, Ім’я, серія та номер паспорта, ідентифікаційний код особи) та надаються документи які підтверджують наявність у таких громадян відповідної освіти та досвіду обслуговування техніки мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70. В наданій Учасником довідці № 07.16 від 16.09.2024 року «Про наявність працівників» відсутні відомості про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70). Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70), або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. В наданій Учасником довідці № 07.16 від 16.09.2024 року наявні відомості про надання послуг в межах дії договору№ 272 від 25.12.2023 року предметом обслуговування по якому були окремі вузли та системи екскаватора ЕО 2621В що не відповідає вимогам ТД з наступних причин: -зазначене обладнання випускається виробниками як окрема навісна установка, що встановлюється на колісні трактори різних марок та виробників(переважно МТЗ, ЮМЗ), на якому саме тракторі було встановлено зазначене обладнання ні договір ні наданий учасником лист відгук від замовника відомостей не містить. - предметом закупівлі є «Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70)», мінінавантажувачі CAT та CASE виробляються як одне ціле, а не окремо(трактор та екскаваторна установка), мають поєднані системи приводу та керування, які за своїми технологічними та конструкційними властивостями мають значні відмінності з тракторами МТЗ та ЮМЗ, а отже запропонований учасником аналог не є подібним механізмом за технологічними властивостями. Що стосується спеціального дорожнього обладнання (катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70) та наданий учасником договір та отриманий досвід по обслуговуванню екскаваторної установки ЕО 2621 не є подібним механізмом за технологічними властивостями та функціональним призначенням, а отже наданий учасником договір не відповідає умовам ТД. Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» для відповідності якому учасники повинні надати: довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - інансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). * Подається фінансова звітність Учасника, що складена згідно чинного законодавства за останній календарний рік. **У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, Учасник надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні: Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал також відсутній лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - заявку-пропозицію Додаток 1 в якому відомості зазначені в таблиці 1 ( вартість людино-години) відповідатимуть відомостям зазначеним учасником у таблиці 2(калькуляція вартості людино-години). - Надати відомості про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70). - Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70), або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. - Надати Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 43557138 |
---|---|
Поштова адреса | 49054, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, 49054, Днипропетровська обл., мисто Днипро, пр.Поля Олександра, будинок 72, кабинет 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александр Панкратьев |
Телефон | +380686923113 |
Ел. пошта | maxtorgcompani@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-26 15:01:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-27 15:01:26
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ 43557138 ), в процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70)), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації учасники повинні надати «Документи які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» відповідно до ч.2. ст.44 ЗУ №2275-VIII від 06.02.2018 та ст.98 ЦКУ, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Учасник не надав відомості про розміри чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу також не надав копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Також учасник не надав довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, в наслідок чого не виконав умову тендерної документації. Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» для відповідності якому учасники повинні надати: - Довідку в довільній формі, яка повинна в обов’язковому порядку містити дані про місцезнаходження техстанції в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва, інформацію про форму власності або користування СТО, перелік обладнання та устаткування необхідного для виконання робіт та надання послуг; - Копії документів, якими підтверджується право власності або оренди технічною станцією. В наданій Учасником довідці Про наявність матеріально технічної бази відсутні відомості з перелік обладнання та устаткування необхідного для виконання робіт та надання послуг. Наданий Учасником договір оренди приміщення не містить обов’язкових додатків(акт приймання-передачі) що не відповідає вимогам пункту 2.4 договору та вимогам чинного законодавства України. Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід » для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), та/або виконавців робіт/надавачів послуг залучених Учасником на підставі цивільно правових угод. Працівники Учасника та/або виконавці робіт/надавачі послуг повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в тендерній пропозиції відомостями про їх освіту з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомостями про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70. Трудові відносини Учасника з працівниками повинні бути підтверджені скан копіями наказів про призначення на посаду або скан-копіями повідомлень ДФС про прийняття на роботу працівників в відповідності вимог постанови КМУ № 413 від 17 червня 2015 року., або скан копіями трудових книжок. В разі залучення до надання послуг громадян на підставі цивільно-правових угод надаються скан копії таких угод з відображенням у них відомостей про виконавця (Прізвище, Ім’я, серія та номер паспорта, ідентифікаційний код особи) та надаються документи які підтверджують наявність у таких громадян відповідної освіти та досвіду обслуговування техніки мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70. В складі тендерної пропозиції Учасником надано дві довідки «Довідка персонал», але відомості зазначені в них мають відмінності, а саме: перша довідка містить відомості про трьох працівників підприємства Кондратюка С.В. та Нікітченко О.В. та Горяного О.О., а друга довідка містить відомості лише про двох працівників підприємства Кондратюка С.В. та Нікітченко О.В., при цьому в жодній з довідок учасник не зазначив загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), та/або виконавців робіт/надавачів послуг залучених Учасником на підставі цивільно правових угод. Відсутні відомості про освіту працівників з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомості про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником в вказаними особами на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70.) Відсутні документи що підтверджують наявність трудових відносин Учасника з громадянином Горяним О.О. Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70), або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. Учасник не виконав умов та не надав: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70), або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440) - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці та предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440. Наданий учасником договір № 02-07 від 03.02.2023 року підтверджує лише наміри сторін про обслуговування та ремонт в період дії договору одного механізму із переліку, а саме катка HAMM HD 110, при цьому учасник не надав акти виконаних робіт/наданих послуг та не підтвердив факт надання послуг в межах дії договору. Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» для відповідності якому учасники повинні надати: довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). * Подається фінансова звітність Учасника, що складена згідно чинного законодавства за останній календарний рік. **У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, Учасник надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні: Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал також відсутній лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. - Довідку в довільній формі, яка повинна в обов’язковому порядку містити дані про місцезнаходження техстанції в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва, інформацію про форму власності або користування СТО, перелік обладнання та устаткування необхідного для виконання робіт та надання послуг; - Копії документів, якими підтверджується право власності або оренди технічною станцією. - Довідку у довільній формі(уточнену), яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), та/або виконавців робіт/надавачів послуг залучених Учасником на підставі цивільно правових угод. Працівники Учасника та/або виконавці робіт/надавачі послуг повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в тендерній пропозиції відомостями про їх освіту з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомостями про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70. - Надати документи що підтверджують наявність трудових відносин Учасника з працівниками у разі зміни відомостей. - Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70), або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - - оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440) - - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці та предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440. - По наданому договору № 02-07 від 03.02.2023 року яким підтверджується наміри сторін обслуговувати та ремонтувати в період дії договору катка HAMM HD 110, необхідно надати акти виконаних робіт/наданих послуг для підтвердження факту надання послуг в межах дії договору та отримання досвіду. - Надати Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44587446 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Самсонов |
Телефон | 380992462791 |
Ел. пошта | tovarustvo.olg@gmail.com |
субпідрядники не залучатимуться
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40839661 |
---|---|
Поштова адреса | 08298, Україна, Київська область, місто Ірпінь, селище міського типу Коцюбинське, ВУЛИЦЯ ПОНОМАРЬОВА, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитрий Корнеев |
Телефон | +380956789826 |
Ел. пошта | remtorgua@meta.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31868786 |
Поштова адреса | 04107, Україна, м. Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Ім'я |
Деркач Олександр Миколайович |
Телефон | 380630370323,380445294030 |
Ел. пошта | vmshey@ukr.net |