На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
621 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-001047-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 жовтня, 10:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 621 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 12:43 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 210.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher)300 людино-година Адреса поставки: 00000, Україна, Київська область, на СТО Виконавця, яке повинно знаходитись в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва. Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 43557138 |
---|---|
Поштова адреса | 49054, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, 49054, Днипропетровська обл., мисто Днипро, пр.Поля Олександра, будинок 72, кабинет 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александр Панкратьев |
Телефон | +380686923113 |
Ел. пошта | maxtorgcompani@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-23 13:31:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 13:31:25
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ 43557138 ), в процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher)), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації учасники повинні надати «Документи які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» відповідно до ч.2. ст.44 ЗУ №2275-VIII від 06.02.2018 та ст.98 ЦКУ, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Учасник не надав відомості про розміри чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу також не надав копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Також учасник не надав довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, в наслідок чого не виконав умову тендерної документації. Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» для відповідності якому учасники повинні надати: - Довідку в довільній формі, яка повинна в обов’язковому порядку містити дані про місцезнаходження техстанції в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва, інформацію про форму власності або користування СТО, перелік обладнання та устаткування необхідного для виконання робіт та надання послуг; - Копії документів, якими підтверджується право власності або оренди технічною станцією. В наданій Учасником довідці Про наявність матеріально технічної бази відсутні відомості з перелік обладнання та устаткування необхідного для виконання робіт та надання послуг. Наданий Учасником договір оренди приміщення не містить обов’язкових додатків(акт приймання-передачі) що не відповідає вимогам пункту 2.4 договору та вимогам чинного законодавства України. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), та/або виконавців робіт/надавачів послуг залучених Учасником на підставі цивільно правових угод. Працівники Учасника та/або виконавці робіт/надавачі послуг повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в тендерній пропозиції відомостями про їх освіту з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомостями про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. - Трудові відносини Учасника з працівниками повинні бути підтверджені скан копіями наказів про призначення на посаду або скан-копіями повідомлень ДФС про прийняття на роботу працівників в відповідності вимог постанови КМУ № 413 від 17 червня 2015 року., або скан копіями трудових книжок. Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід » для відповідності якому учасники повинні надати: В разі залучення до надання послуг громадян на підставі цивільно-правових угод надаються скан копії таких угод з відображенням у них відомостей про виконавця (Прізвище, Ім’я, серія та номер паспорта, ідентифікаційний код особи) та надаються документи які підтверджують наявність у таких громадян відповідної освіти та досвіду обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. В наданій Учасником довідці «Довідка персонал» наявні відомості про двох працівників підприємства Кондратюка С.В. та Нікітченко О.В. та залученого виконавця робіт Горяного О.О. на підставі цивільно правової угоди. При цьому відсутні відомості про їх освіту з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомості про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником в вказаними особами на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. Наданий Учасником цивільно-правовий договір № 15 від 11.01.2022 року укладений з ФОП Горяний О.О. не відповідає вимогам цивільного кодексу, а саме: Відповідно пункту 1.1 договору сторони визначені як Виконавець та Замовник. А предметом договору є послуги, а отже такий договір повинен укладатися сторонами з дотриманням глави 63 Послуги. Загальні положення, яка включає в себе статті 901-907. Відповідно частини першої статті 902 ЦКУ «Виконавець повинен надати послугу особисто.», але пунктом 1.2 договору передбачено «Виконавець в праві залучити відповідних фахівців…», таким чином вказані умови не відповідають частині 1 статті 902 ЦКУ. Відповідно частини 2 статті 902 ЦКУ «У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.», але такої умови договір не містить, а отже не відповідає вимогам частини 2 статті 902 ЦКУ. У відповідності ч.3 статті 180 ГКУ при укладенні договору сторони зобов’язані в будь -якому разі погодити предмет, ціну, строк дії договору. Згідно частини 1 статті 638 ЦКУ договір вважається укладеним, якщо сторони досягли згоди за всіма істотними умовами. Відповідно пункту 3.1 договору Замовник зобов’язаний надавати виконавцю всі необхідні матеріали для виконання покладених на Виконавця обов’язків, при цьому договір не містить переліку матеріалів та запасних частин які Замовник повинен був передати, а отже сторони не погодили всі істотні умови передбачені договором. Відповідно пункту 6.1. договору передбачено «Даний договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до моменту виконання Сторонами своїх зобов’язань», а отже сторони не визначили термін дії договору що не відповідає вимогам чинного законодавства до таких договорів « Договір ЦПХ завжди строковий і закінчується в разі виконання сторонами своїх зобов’язань та досягнення результату», а його строк дії не більше одного року. Умова передбачена пунктом 6.2 договору про його пролонгацію на один рік, робить такий договір безстроковим. Наявність вище зазначених ознак(можливість залучення виконавців, забезпечення виконавця матеріалами та запасними частинами, систематичний характер праці та безстроковість договірних відносин) вказує на ознаки «Трудового договору», що підтверджується позицією суду: «У рішеннях ВАСУ від 07.02.2012 р. № К-19381/10, від 19.01.2012 р. № К-58453/09, від 06.03.2012 р. № К-24741/09 підставами для того, аби визнати цивільно-правові відносини фактично трудовими, слугували такі факти: • особа виконувала систематично доручення посадових осіб суб’єкта господарювання, а обсяг її обов’язків збігався з колом обов’язків за відповідною посадою; • особа керувалася внутрішніми положеннями суб’єкта господарювання; • особа отримувала матеріальну допомогу та щомісячні виплати, як і працівники; • час роботи особи зазначали в табелі.» Враховуючи вище викладене наданий учасником договір не може вважатись цивільно-правовою угодою. Також Учасник не виконав умову тендерної документації та не надав документи які підтверджують наявність у таких громадян які залучаються на підставі цивільно-правових угод відповідної освіти. Також учасник не надав акт виконаних робіт/наданих послуг та не підтвердив наявність досвіду залученого виконавця з обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору виконаного повністю або частково зазначеного в довідці та акти виконаних робіт/наданих послуг які підтверджують фактичне надання послуг в межах дії договору; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. Учасник не виконав умов та не надав: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Наданий учасником договір № 02-07 від 03.02.2023 року підтверджує лише наміри сторін про обслуговування та ремонт в період дії договору одного механізму із переліку, а саме асфальтоукладчика Vogele, при цьому учасник не надав акти виконаних робіт/наданих послуг та не підтвердив факт надання послуг в межах дії договору. Повністю відсутні відомості про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору па обслуговуванню (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливача Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» для відповідності якому учасники повинні надати: довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). * Подається фінансова звітність Учасника, що складена згідно чинного законодавства за останній календарний рік. **У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, Учасник надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні: Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал також відсутній лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. - Довідку в довільній формі, яка повинна в обов’язковому порядку містити дані про місцезнаходження техстанції в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва, інформацію про форму власності або користування СТО, перелік обладнання та устаткування необхідного для виконання робіт та надання послуг; - Копії документів, якими підтверджується право власності або оренди технічною станцією. - Надати відомості про їх освіту працівників з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомості про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. - Для підтвердження можливості залученого виконавця робіт Горяного О.О. на підставі цивільно правової угоди надати, цивільно-правову угоду складену з дотриманням законодавчо встановлених умов до таких угод. - Надати документи які підтверджують наявність у громадянина Горяного О.О. відповідної освіти та досвіду обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. - Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням - оригінал або завірена копія договору виконаного повністю або частково зазначеного в довідці та акти виконаних робіт/наданих послуг які підтверджують фактичне надання послуг в межах дії договору; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. - Надати Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 43438815 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7А, нежиле приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | АРТЕМ ЧУМАЧЕНКО |
Телефон | +380671071818 |
Ел. пошта | kurator2020.ua@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-25 09:37:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-26 09:37:59
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРАТОР.ЮА" (код ЄДРПОУ 43438815), в процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher)), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 3.2 тендерної документації Тендерна пропозиція/пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з: - заявки-пропозиції на участь, згідно Додатку 1 (заявка-пропозиція на участь подається у форматі PDF (Portable Document Format); Учасником в складі пропозиції наданий Додаток 1 в якому виявлено невідповідності, а саме: відомості зазначені в таблиці 1 Додатку 1( вартість людино-години) не відповідають відомостям зазначеним учасником у таблиці 2(калькуляція вартості людино-години). Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід » для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), та/або виконавців робіт/надавачів послуг залучених Учасником на підставі цивільно правових угод. Працівники Учасника та/або виконавці робіт/надавачі послуг повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в тендерній пропозиції відомостями про їх освіту з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомостями про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. - Трудові відносини Учасника з працівниками повинні бути підтверджені скан копіями наказів про призначення на посаду або скан-копіями повідомлень ДФС про прийняття на роботу працівників в відповідності вимог постанови КМУ № 413 від 17 червня 2015 року., або скан копіями трудових книжок. В разі залучення до надання послуг громадян на підставі цивільно-правових угод надаються скан копії таких угод з відображенням у них відомостей про виконавця (Прізвище, Ім’я, серія та номер паспорта, ідентифікаційний код особи) та надаються документи які підтверджують наявність у таких громадян відповідної освіти та досвіду обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. В наданій Учасником довідці № 07.16 від 16.09.2024 року «Про наявність працівників» відсутні відомості про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору виконаного повністю або частково зазначеного в довідці та акти виконаних робіт/наданих послуг які підтверджують фактичне надання послуг в межах дії договору; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. В наданій Учасником довідці № 07.16 від 16.09.2024 року наявні відомості про надання послуг в межах дії договору№ 272 від 25.12.2023 року предметом обслуговування по якому були окремі вузли та системи екскаватора ЕО 2621В що не відповідає вимогам ТД з наступних причин: - предметом закупівлі є «Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher)» вказане обладнання за своїми технологічними та конструкційними властивостями, а також функціональним призначенням не є подібним механізмом з зазначеним учасником у наданому договорі. Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» для відповідності якому учасники повинні надати: довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). * Подається фінансова звітність Учасника, що складена згідно чинного законодавства за останній календарний рік. **У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, Учасник надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні: Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал також відсутній лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - заявку-пропозицію Додаток 1 в якому відомості зазначені в таблиці 1 ( вартість людино-години) відповідатимуть відомостям зазначеним учасником у таблиці 2(калькуляція вартості людино-години). - Надати відомості про наявність у працівників досвіду по обслуговуванню техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher - Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору зазначеного в довідці; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. - Надати Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40839661 |
---|---|
Поштова адреса | 08298, Україна, Київська область, місто Ірпінь, селище міського типу Коцюбинське, ВУЛИЦЯ ПОНОМАРЬОВА, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитрий Корнеев |
Телефон | +380956789826 |
Ел. пошта | remtorgua@meta.ua |
Час публікації: 2024-09-30 16:35:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-01 16:35:00
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТОРГ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40839661 ), в процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher)), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» для відповідності якому учасники повинні надати: - Довідку в довільній формі, яка повинна в обов’язковому порядку містити дані про місцезнаходження техстанції в м. Києві або Київській області на віддалі не більше 20 кілометрів від межі міста Києва, інформацію про форму власності або користування СТО, перелік обладнання та устаткування необхідного для виконання робіт та надання послуг; - Копії документів, якими підтверджується право власності або оренди технічною станцією. Наданий Учасником договір оренди приміщення № 28/09-2023 від 28.09.2023 року містить умови, а саме: пункт 6.1 передбачає що строк дії договору становить до 30.10.2024 року та відповідно пункту 6.2 сторони можуть продовжити термін дії договору шляхом укладення додаткової угоди не пізніше ніж за місяць до зазначеної дати, в складі тендерної пропозиції учасника яка подана 19.09.2024 року відсутня додаткова угода якою сторони продовжили термін дії договору оренди приміщень СТО. Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), та/або виконавців робіт/надавачів послуг залучених Учасником на підставі цивільно правових угод. Працівники Учасника та/або виконавці робіт/надавачі послуг повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в тендерній пропозиції відомостями про їх освіту з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомостями про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. - Трудові відносини Учасника з працівниками повинні бути підтверджені скан копіями наказів про призначення на посаду або скан-копіями повідомлень ДФС про прийняття на роботу працівників в відповідності вимог постанови КМУ № 413 від 17 червня 2015 року., або скан копіями трудових книжок. Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід » для відповідності якому учасники повинні надати: В разі залучення до надання послуг громадян на підставі цивільно-правових угод надаються скан копії таких угод з відображенням у них відомостей про виконавця (Прізвище, Ім’я, серія та номер паспорта, ідентифікаційний код особи) та надаються документи які підтверджують наявність у таких громадян відповідної освіти та досвіду обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. В наданій Учасником довідці про наявність працівників Вих. №27/24 від 16.09.2024 року - не вірно зазначено предмет закупівлі «ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування (мінінавантажувачів CAT 248В, CASE 440, катків дорожніх САТ СВ225D, HAMM HD 12К та HAMM HD 70))» - відсутні відомості про серію та номер документа про освіту - відсутні відомості про наявність трудових або цивільно правових відносин зазначених працівників з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. - надані не повні відомості про залученого учасником співвиконавця Наджафова О.Н., а саме відсутні документи які підтверджують наявність відповідної освіти та досвіду обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» для відповідності якому учасники повинні надати: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору виконаного повністю або частково зазначеного в довідці та акти виконаних робіт/наданих послуг які підтверджують фактичне надання послуг в межах дії договору; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. Надані учасником відомості та документи про наявність аналогічного договору не відповідають вимогам тендерної документації так як стосуються зовсім інших механізмів за їхніми технологічними властивостями та функціональним призначенням. Таким чином Учасник не виконав умов та не надав: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням. Класифікатор предмету договору повинен відповідати ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; - оригінал або завірена копія договору виконаного повністю або частково зазначеного в довідці та акти виконаних робіт/наданих послуг які підтверджують фактичне надання послуг в межах дії договору; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» для відповідності якому учасники повинні надати: довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). * Подається фінансова звітність Учасника, що складена згідно чинного законодавства за останній календарний рік. **У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, Учасник надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. В складі тендерної пропозиції учасника наявна фінансова звітність за 2022 календарний рік, відомості надані учасником не в повному обсязі так як відсутні: Звіт про рух грошових коштів та Звіт про власний капітал або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти про причини не складається зазначеної фінансової звітності Учасником із законодавчих причин. Надана учасником фінансова звітність не відповідає умовам тендерної документації так як фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період, а отже за 2023рік Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - додаткову угоду якою сторони продовжили термін дії договору оренди приміщень СТО № 28/09-2023 від 28.09.2023 року у відповідності пункту 6.2 зазначеного договору. - Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників Учасника (відповідно кадрової документації), та/або виконавців робіт/надавачів послуг залучених Учасником на підставі цивільно правових угод. Працівники Учасника та/або виконавці робіт/надавачі послуг повинні мати відповідну кваліфікацію що підтверджується в тендерній пропозиції відомостями про їх освіту з посиланням на серію та номер документа про освіту та назву навчального закладу, а також відомостями про наявність трудових або цивільно правових відносин з Учасником на час виконання останнім аналогічного договору що підтверджує факт обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. - надати повні відомості про залученого учасником співвиконавця Наджафова О.Н., а саме документи які підтверджують наявність відповідної освіти та досвіду обслуговування техніки фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher. - Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2019-2023 р.р. аналогічного договору, (аналогічним вважатиметься договір: предметом якого були послуги з діагностування та/або ремонту та/або технічного обслуговування (фрези дорожньої Wirtgen W1000F, асфальтоукладчика Vogele Super 1800-2, рециклера Rollex RCA-1200, швозаливоча Crafco SS125DC та Crafco Magnum Spray Injection Patcher) або подібних механізмів за їхніми технологічними властивостями, функціональним призначенням - оригінал або завірена копія договору виконаного повністю або частково зазначеного в довідці та акти виконаних робіт/наданих послуг які підтверджують фактичне надання послуг в межах дії договору; - оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці. - Надати довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за останній звітний період(2023 рік) Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. **У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, Учасник надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31868786 |
Поштова адреса | 04107, Україна, м. Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Ім'я |
Деркач Олександр Миколайович |
Телефон | 380630370323,380445294030 |
Ел. пошта | vmshey@ukr.net |