На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
106 680.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дня його надходження. Строк поставки (передачі) товарів: з дати укладання договору кожного робочого дня протягом 2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Чернівецька область, м.Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8. Умови постачання Товару – доставка товару здійснюється окремими партіями кожного робочого дня, впродовж дії договору за адресою Покупця у період часу з 08.00 – 10.00 години (крім вихідних днів) за погодженням згідно потреби, спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок, згідно заявок Покупця, які можуть бути подані електронною поштою, факсом та/або особисто в телефонному режимі тощо. Завантажувальні – розвантажувальні роботи за рахунок постачальників. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше 2-х годин з часу отримання претензій від Замовника. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків, якості товару, виправлення претензій Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору. При узгодженні проєкту договору та разом з договором Постачальник зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат виданий на адресу постачальника, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів, відповідає вимогам «ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі». Сфера сертифікації Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками, цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, м'ясом і м'ясними продуктами, фруктами й овочами; послуги вантажного автомобільного транспорту категорія харчового ланцюга: F (підкатегорія FI), G підкатегорія (GI, GII). Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. У разі ненадання Постачальником вищезазначеного сертифікату щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) це буде вважатись відмовою Постачальника від підписання договору про закупівлю.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2849206596 |
---|---|
Поштова адреса | 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, вул. Васильєва, буд. 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мокрієнко Віталій Андрійович |
Телефон | +380673723837 |
Ел. пошта | MokrienkoVitalii@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-005220-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 106 680.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 17 вересня, 11:44 |
Хек с/м, тушка без голови, 300-600г, ДСТУ 4378635 кілограм Адреса поставки: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15220000-6, Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені Профіль: Хек с/м, тушка без голови, 300-600г, ДСТУ 4378 |
|
Вид | хек |
---|---|
Частина | тушка без голови |
Розмірний ряд | 300-600г |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 4378 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21433223 |
Поштова адреса | 59200, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, м. Вижниця, вул. РОМАНА ШУХЕВИЧА, 8 |
Ім'я |
Валерій Клим |
Телефон | +380978833664 |
Ел. пошта | valetaklim@gmail.com |