На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
940 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-006600-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 940 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 400.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 28 200.00 UAH |
Послуги з ремонту обладнання крану КДЕ-1631 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41711556 |
---|---|
Поштова адреса | 21027, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КЕЛЕЦЬКА, будинок 53, офіс 412 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Чухно Анастасія |
Телефон | +380981286773 |
Ел. пошта | t.servise@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-20 08:16:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 08:16:28
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. В Додатку 3 до тендерної документації визначено Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закон, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник повинен надати згідно з цим Додатком, зокрема: 1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування, код за ЄДРПОУ, адреси, телефону та ПІБ (представника) контрагента (замовника); - номеру, дати укладання та предмету договору; - обсягу закупівлі (кількість, обʼєм тощо) та/або суми договору, - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. 1.2. Сканкопію хоча б одного аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці п. 1.1. 1.3. Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від контрагента, зазначеного в наданому аналогічному договорі згідно п. 1.2. * Під аналогічним договором слід розуміти договір з ремонту обладнання спеціального самохідного рухомого складу. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника в наданій довідці про виконання аналогічного договору відсутня наступна інформація: - код за ЄДРПОУ, адреса, телефон та ПІБ (представника) контрагента (замовника); - обсяг закупівлі (кількість, об’єм тощо) та/або суми договору. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника в наданих документах щодо документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), інформація щодо аналогічного договору не відповідає вимогам тендерної документації, а саме надано інформацію про ремонт тепловозу ТГМ4Б, а не ремонту обладнання спеціального самохідного рухомого складу. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування, код за ЄДРПОУ, адреси, телефону та ПІБ (представника) контрагента (замовника); - номеру, дати укладання та предмету договору; - обсягу закупівлі (кількість, обʼєм тощо) та/або суми договору, - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. 2. Сканкопію хоча б одного аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці п. 1.1. 3. Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від контрагента, зазначеного в наданому аналогічному договорі згідно п. 1.2. * Під аналогічним договором слід розуміти договір з ремонту обладнання спеціального самохідного рухомого складу.
Оплата здійснюється по факту надання Послуг, з дати підписання акту приймання–передачі наданих Послуг, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) календарний день за умови реєстрації контрагентом податкової накладної. Для неплатників ПДВ оплата здійснюється по факту надання Послуг, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання акту приймання – передачі наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Ім'я |
Андрій Остринський |
Телефон | +380444654972 |
Ел. пошта | ostrynskyi@sw.uz.gov.ua |