На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
75 187.98 UAH
Замовник
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: У зв'язку з поетапним надходженням виділених коштів по загальному фонду на 2024 рік до ГУ ДСНС України у Закарпатській області від ДСНС України, звертаємо увагу потенційних постачальників, що оплата за поставлений товар згідно поданих заявок від замовника на постачання товару (усього або його частини від загальної кількості) буде здійснюватися поетапно до закінчення строку дії договору.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-09-006790-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 16:00 |
Дата останніх змін | 29 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 75 187.98 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 вересня, 11:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 751.88 UAH з ПДВ |
---|
Багатофункціональний пристрій (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання)6 штука Адреса поставки: 88006, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Болгарська, 2 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В довідці з детальним описом товару, що пропонується Учасником №1 у файлі «Додаток № 2 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ» є невідповідність вимогам Замовника: - В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі», пропонується «Витратні матеріали: Картридж PC-211P (1600 сторінок)» - вимагається «Картридж 725 (Не менше ніж 1600 сторінок)» (пропонується товар який невідповідає вимогам Замовника визначених в Додатоку 2 до Тендерної документації).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В довідці з детальним описом товару, що пропонується Учасником №1 у файлі «Додаток № 2 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ» є невідповідність вимогам Замовника: - В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі», пропонується «Витратні матеріали: Картридж PC-211P (1600 сторінок)» - вимагається «Картридж 725 (Не менше ніж 1600 сторінок)» (пропонується товар який невідповідає вимогам Замовника визначених в Додатоку 2 до Тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 42036301 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 19 В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрей Зуб |
Телефон | +380532642042,+380971674023,+380684745789,+380509760085 |
Ел. пошта | uditrade@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник №2 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності (термін 20.09.2024 до 15:50), що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення (станом на 23.09.2024 відсутні необхідні документа для виправлення невідповіднностей). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника №2 виявлено невідповідності вимогам Пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації та Додатку №5 до Тендерної документації Закупівлі, не подано наступні документи у складі тендерної пропозиції: - копія свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або реєстру платників єдиного податку; - лист-гарантія (в довільній формі), що Постачальник не підпадає під заборону, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації»; - лист-гарантія (в довільній формі), що Постачальник не буде пропонувати Замовнику до постачання товар, походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник №2 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності (термін 20.09.2024 до 15:50), що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення (станом на 23.09.2024 відсутні необхідні документа для виправлення невідповіднностей). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника №2 виявлено невідповідності вимогам Пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації та Додатку №5 до Тендерної документації Закупівлі, не подано наступні документи у складі тендерної пропозиції: - копія свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або реєстру платників єдиного податку; - лист-гарантія (в довільній формі), що Постачальник не підпадає під заборону, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації»; - лист-гарантія (в довільній формі), що Постачальник не буде пропонувати Замовнику до постачання товар, походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Код ЄДРПОУ | 3095318233 |
---|---|
Поштова адреса | м. Київ, вул. Тираспольська, буд. 58, кв. 282, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Тираспольська, буд. 58, кв. 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ |
Телефон | +380933566958 |
Ел. пошта | gg917409@gmail.com |
не залучається
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38629032 |
Поштова адреса | 88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Болгарська, 2 |
Ім'я |
Іван Рошко |
Телефон | +0312669701 |
Ел. пошта | popovich@zk.dsns.gov.ua |